Sinds een week heb ik problemen met diverse apps. Als ik bijvoorbeeld bij Gmail wil zoeken of antwoorden dan krijg ik de melding dat Gmail is gestopt. Dit gebeurt ook als bij Google Chrome op de zoekbalk druk. En bijvoorbeeld bij de app Marktplaats op de zoekfunctie druk dan stopt de app er ook mee. Zelfs Google play wil niet meer zoeken. Die stopt ook.
Nu heb ik bij instellingen al updates of gegevens verwijderd van de apps en sommige zelfs verwijderd. Google Play is weer teruggezet naar fabrieksinstellingen maar zelfs dan stopt hij ermee als ik wil zoeken.
Ik heb al gezocht op internet naar oplossingen maar die zijn er niet. Wat kan ik hieraan doen? Of moet ik hem laten repareren?
Nu heb ik bij instellingen al updates of gegevens verwijderd van de apps en sommige zelfs verwijderd. Google Play is weer teruggezet naar fabrieksinstellingen maar zelfs dan stopt hij ermee als ik wil zoeken.
Ik heb al gezocht op internet naar oplossingen maar die zijn er niet. Wat kan ik hieraan doen? Of moet ik hem laten repareren?