Zyxcel NSA 320 niet bereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• yasaka
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-01 17:48
Hallo allemaal,

Heb een ibood aanbieding gekocht. Een Zyxel NSA320. Hierbij een WD green caviar hdd van 2 tb aangeschaft.

de installatie doorlopen zoals in de handleiding en alle mappen staan netjes in windows verkenner, maar zodra ik probeer in het managementsysteem te komen (via mijn browser dus) zit ik vast.
Ik heb dit geprobeerd vanuit chrome , firefox en IE 9.
Overal krijg ik dezelfde melding "failed to login, please try again" .
Het paswoord heb ik tijdens de installatie aangepast de username "Admin" heb ik behouden.
Als ik Zyxcel Starter utilities open en daar word het paswoord gevraagd lukt het me wel om toegang te krijgen tot verdere akties.

Volgens mij liegt het dus aan active x of javascript.
Onderin het inlogscherm komt een default melding : Please turn on the Javascript and ActiveX control setting on Internet Explorer.

Nu heb ik alle instellingen in IE al op laag gezet, toch blijft het management systeem weigeren.
Via internet options -> beveiliging -> selecteer opties voor lokaal intranet -> Aangepast niveau -> Instellen op laag -> opnieuw instellen -> toepassen.

Wat moet/kan ik meer doen ?

• Mijzelf
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
De standaard login is admin, niet Admin.

Heb je al
  • de NAS gereboot.
  • Cookies verwijderd (zal waarschijnlijk het probleem niet zijn, als je 3 browsers hebt geprobeerd)
  • Eventueel een factory reset op de NAS
Overigens gebruikt de webinterface gelukkig geen ActiveX, alleen javascript (Ajax). De ActiveX opmerking is omdat in de oertijd bij IE een XMLHTTPRequest object via ActiveX moet worden aangemaakt. Maar dat is nu build-in.

• yasaka
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-01 17:48
Mijzelf schreef op zondag 17 februari 2013 @ 09:14:
De standaard login is admin, niet Admin.
OMG,
Waar een mens toch niet over kan struikelen . :)