DNR functie van de mede8er nergens te vinden onder settings.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Topicstarter
Sommige mensen kunnen zich moeilijk uiten in een vraagstelling, ga dus daarom niet meteen een topic sluiten.
Eerder had ik een vraag gesteld in dit forum.DNR in de mede8er mediaplayer Een mod heeft weer mijn topic gesloten, dat schiet niet op. Het onderstaande was wat ik geplaatst had.

Hoi ik heb vernomen dat er in de mede8er firmware 2.1.0 de DNR functie standaard op uit staat.
Maar ik zie nergens geen instellingen in de mede8er om dat aan of uit te zetten.
Ik heb dan de mede8er 400x2s met firmware 2.1.0

Zijn antwoord was dit:

Nergens geen" spreekt zichzelf tegen..

Je geeft ook geen duidelijke vraag. Je post enkel wat feiten/bevindingen.

Het topic voldoet dus duidelijk niet aan de gestelde eisen uit Het algemeen beleid . Mocht je een nieuw topic willen openen, gebruik dan de 'Quickstart' uit bovenstaande link. Je zult zien, dat je dan veel meer respons krijgt doordat je topicstart veel duidelijker is. Succes!

Btw: Als je al digitale rips kijkt van media, heeft DNR eigenlijk geen zin. Dat was vooral 'aardig' bij de audio vhs rips of televisieopnames (beide analoog) met veel ruis.

Dit slaat natuurlijk nergens op, want in de samsung blu-rayspelers en TV's Staat wel een DNR aan.
Ook in de mediaplayer mede8er zit DNR in. Dit kan wel een functie hebben.
Ook voor HD, als ik dit op mijn samsung UE55D8000 LED tv aan zet dan verdwijnd de grain.
Maar ik wil niet hebben dat DNR aan staat. Het gezegde van de mod "Nergens spreekt zich zelf tegen" slaat nergens op. Want helaas in alle instellingen kan ik de de functie DNR instellingen nergens vinden.
Mijn vraag is gewoon simpel, en ik heb alle instellingen goed doorkeken. zoals er hier staat meuk: Mede8er MED500X 2.1.0 kun je zien dat er vermeld staat, dat de DNR standaard uit staat. Als de film begint kan je op de knop menu klikken van de afstandsbediening onder de pijltjestoets, en dan zie je rechts een menu verschijnen. Dan ging ik onder settings video bekijken of het daar onder staat. Nee daar geen DNR settings te vinden. Als de mede8er aangezet word gaat het naar de hoofdmenu. Als ik dan helemaal naar rechts ga, zie je dus ook de settings knop. Ook hier staat geen DNR instelling, alleen resolutie instellingen. De vraag is waar staat de DNR functie setting??? Ik ben er mee eens, dat er geen DNR functie aan mag staan. Maar zou graag willen controleren of deze uit staat.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 135867 op 17-02-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135867

Topicstarter
Of is de 500x een heel andere mediaplayer? De verkoper had me namelijk verteld dat het dezelfde player was als de 400x2s , en dat het enigste verschil is dat er een hdd in de 500x kan.