Na mijn laatste topic in ''Overclocking & Tweaking" heb ik besloten mijn systeem licht bij te werken door een ander moederbord,geheugen en voeding aan te schaffen. Mijn nieuwe systeem is geworden:
Asus P5Q-E
Intel Core 2 Quad Q6600 @@ 3,15
4x1gb Corsair dominator PC2-8500
Amd Radeon HD 5870
Antec 620W PSU
Het probleem is nu, Dat als ik mijn systeem koud opstart er niets gebeurd.
Geen piepjes niets, Allen ventilatoren gaan wel draaien, Lampjes op moederbord branden wel.
Als ik hem tijdje zo laat staan en ik reset hem dan start hij wel op, Bios reset helpt ook.
Nu vraag ik me af wat er mis kan zijn. Als de pc eenmaal gestart is werkt alles vlekkeloos.
Ik verdenk zelf de voeding maar heb helaas geen exemplaar liggen om mee te proberen.
is dit een moederbord probleem of voeding?
Iets dat koud geen contact maakt en warm wel? of Heeft PC2-8500 meer voeding nodig?
Asus P5Q-E
Intel Core 2 Quad Q6600 @@ 3,15
4x1gb Corsair dominator PC2-8500
Amd Radeon HD 5870
Antec 620W PSU
Het probleem is nu, Dat als ik mijn systeem koud opstart er niets gebeurd.
Geen piepjes niets, Allen ventilatoren gaan wel draaien, Lampjes op moederbord branden wel.
Als ik hem tijdje zo laat staan en ik reset hem dan start hij wel op, Bios reset helpt ook.
Nu vraag ik me af wat er mis kan zijn. Als de pc eenmaal gestart is werkt alles vlekkeloos.
Ik verdenk zelf de voeding maar heb helaas geen exemplaar liggen om mee te proberen.
is dit een moederbord probleem of voeding?
Iets dat koud geen contact maakt en warm wel? of Heeft PC2-8500 meer voeding nodig?