• Hunterofevil
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-11-2021
Uiteraard mogen modellen vermeld worden die deze functies hebben.
Maar de prioritiet ligt op de beeldkwaliteit aangezien beide functies niet gebruikt worden.
Dus welke TV zouden jullie aankopen ?:
- Philips 5007
- Samsung 6037
- Pana XT50
- andere ???

Groetjes,

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Als je een televisie met kwaliteit wil hebben, zit dit er vrijwel altijd bij. Maar het kost dan ook eigenlijk geen drol om erin te bouwen. Die processortjes voor SmartTV zijn bijvoorbeeld ontzettend goedkoop en traag en SmartTV is zo interessant eigenlijk ook helemaal niet.

Als je een echt goede televisie wil hebben, koop dan een pricewatch: Panasonic Viera TX-P42ST50. Dan heb je qua beeldkwaliteit gewoon een ontzettend goede televisie tegen een relatief lage prijs.

• InfinityG35
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-02 21:57
Dimens schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 20:54:
Als je een televisie met kwaliteit wil hebben, zit dit er vrijwel altijd bij. Maar het kost dan ook eigenlijk geen drol om erin te bouwen. Die processortjes voor SmartTV zijn bijvoorbeeld ontzettend goedkoop en traag en SmartTV is zo interessant eigenlijk ook helemaal niet.
Valt wel mee, ik gebruik Smart TV dagelijks. Vooral de Youtube, uitzendinggemist e.d. zijn berehandig en zou absoluut geen TV meer kopen zonder. Snelheid is alleen bij low-end tv's een probleem.

5800X3D - X570 Elite - 32Gb 3600C16 - 6700XT - 990PRO 2TB - RM750X

Verwijderd

Ik speel youtube via mijn blueray-player af, deze is draadloos (wifi), gaat supersnel zonder haperingen.