Hallo,
Ik zit met een probleem.
Mijn limiet van me huidige router is op zijn top. Mijn ISP levert een snelheid van 60MB/s, en mijn router kan maar tot 25MB/s. Ik heb nu een linksys router, waar ik vele jaren (5) jaar nu blij mee was.
Maar met alles komt er wel een einde aan, dus ik ben nu op zoek naar een redelijk betaalbare router.
Met toch wel wat gevraagde functies:
2de hands mag ook, mits het maar een reable prijs .
Heb al op een aantal fora zitten kijken, en vrienden gevraagd wat nou een redelijke goede is, en ik ben er niet uit. Ieder heeft zijn eigen mening over verschillende routers, wat natuurlijk goed is. Maar voor mij geen toegevoegde waarde heeft, omdat het dan nog moeilijker kiezen voor me is.
De router merken die langskwamen
Ik zit met een probleem.
Mijn limiet van me huidige router is op zijn top. Mijn ISP levert een snelheid van 60MB/s, en mijn router kan maar tot 25MB/s. Ik heb nu een linksys router, waar ik vele jaren (5) jaar nu blij mee was.
Maar met alles komt er wel een einde aan, dus ik ben nu op zoek naar een redelijk betaalbare router.
Met toch wel wat gevraagde functies:
- VPN mogelijkheden
- USB-mogelijkheden (vooral voor FTP)
- guest acces (aparte wifi voor gasten die langs komen)
2de hands mag ook, mits het maar een reable prijs .
Heb al op een aantal fora zitten kijken, en vrienden gevraagd wat nou een redelijke goede is, en ik ben er niet uit. Ieder heeft zijn eigen mening over verschillende routers, wat natuurlijk goed is. Maar voor mij geen toegevoegde waarde heeft, omdat het dan nog moeilijker kiezen voor me is.
De router merken die langskwamen
- Draytek vigor 2850vn
- TP-LINK wdr4500 (n750)
- Linksys ea4200 t/m ea4500 (wel met een negatieve punt van slechte wifi problemen)
- netgear wndr4000
[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 17-02-2013 18:42 ]