Ik ben opzoek naar een nieuw beeldscherm. Mijn oude beeldscherm: Acer H233HAbmid gaat naar mijn ouders toe en daarom zoek ik goed advies voor een nieuw exemplaar.
Voordat ik ben gaan zoeken heb ik een aantal eisen gesteld waaraan de monitor moet voldoen:
Eisen:
- Minimaal 24 inch
- Maximaal 25 inch (ben bang dat ik 27 inch toch net te groot vind).
- Moet in hoogte verstelbaar zijn.
- Redelijke kleurweergave/ helderheid/contrast ect. (beter dan mijn huidige scherm).
- Minimaal full HD
- Mooi design, liefst geen (zwart) glimmend plastic
- Scherm moet mat zijn
Hoe gebruik ik mijn computer/beeldscherm:
Ik kijk veel series/films op mijn computer, dus daarom prefereer ik een 16:9 ratio. Daarnaast het gewone computerwerk, zoals internetten en verslagen typen ect. Daarnaast programmeer ik op regelmatige basis op de computer i.v.m. mijn opleiding. Daarnaast heb ik periodes waarin ik game (dit is echter minimaal).
Waar twijfel ik tussen?:
Ik heb zelf zitten zoeken en ben eigenlijk uitgekomen op:
Asus VW248TLB Zwart
Er zijn echter maar weinig reviews hierover te vinden, dus vraag me af of dit een goede koop is. Of misschien is er wel een betere koop. Budget is maximaal 250/260 euro, maar dan moet het wel echt wat toevoegen (tegen over de 190 wat ik zal betalen voor dit scherm).
Voordat ik ben gaan zoeken heb ik een aantal eisen gesteld waaraan de monitor moet voldoen:
Eisen:
- Minimaal 24 inch
- Maximaal 25 inch (ben bang dat ik 27 inch toch net te groot vind).
- Moet in hoogte verstelbaar zijn.
- Redelijke kleurweergave/ helderheid/contrast ect. (beter dan mijn huidige scherm).
- Minimaal full HD
- Mooi design, liefst geen (zwart) glimmend plastic
- Scherm moet mat zijn
Hoe gebruik ik mijn computer/beeldscherm:
Ik kijk veel series/films op mijn computer, dus daarom prefereer ik een 16:9 ratio. Daarnaast het gewone computerwerk, zoals internetten en verslagen typen ect. Daarnaast programmeer ik op regelmatige basis op de computer i.v.m. mijn opleiding. Daarnaast heb ik periodes waarin ik game (dit is echter minimaal).
Waar twijfel ik tussen?:
Ik heb zelf zitten zoeken en ben eigenlijk uitgekomen op:
Asus VW248TLB Zwart
Er zijn echter maar weinig reviews hierover te vinden, dus vraag me af of dit een goede koop is. Of misschien is er wel een betere koop. Budget is maximaal 250/260 euro, maar dan moet het wel echt wat toevoegen (tegen over de 190 wat ik zal betalen voor dit scherm).