Graag zou ik op locatie een tablet willen gebruiken waarop ik aantekeningen kan maken en direct kan opslaan in mijn cloud. Ik heb een cloud via skydrive. Ik weet dat het mogelijk om skydrive te installeren op alle tablets. Is het alleen ook mogelijk om word te bewerken en ook gelijk op te slaan in mijn skydrive. Of moet ik, als ik dat wil, echt een dure windows tablet kopen? We hebben het al geprobeerd via een wordviewer app, maar dan kan ik niet bewerken, of bewerken en dan alleen lokaal opslaan. Maar misschien had ik niet de goede app? Wie heeft de oplossing?
Niet raar dat het niet werkt met Wordviewer.
Wat voor tablet?
Voor Android is er bijv PolarisOffice.
Wat voor tablet?
Voor Android is er bijv PolarisOffice.
Abort, Retry, Quake ???
Nog geen tablet gekocht. Aan het orienteren op verschillende tabs, maar ik neig naar samsung tab 2 10.1.
Kan ik met de app die jij noemt word bestanden openen, bewerken en direct opslaan als word in mijn cloud?
Kan ik met de app die jij noemt word bestanden openen, bewerken en direct opslaan als word in mijn cloud?
Naar mijn weten wordt er een office pakket uitgebracht voor android en ipad (datum is niet bekend). Als je office premium voor 100 euro in de winkel koopt, kan je deze op 5 pc of macs installeren en tevens ook op 5 tablets of telefoons. Het laatste kan je dan toepasse op je ipad of android tablet en zodoende je office bestanden aanpassen en openen.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:17:
Nog geen tablet gekocht. Aan het orienteren op verschillende tabs, maar ik neig naar samsung tab 2 10.1.
Let er wel op dat de 5 licenties voor de ipad en android uitgekleder zijn dat de versie die standaard meegeleverd wordt op de Windows RT tablets. Tevens betaal je 100 euro per jaar.
Als je nu aan het orrienteren bent voor een tablet en je wilt hoofdzakelijk office bestanden ermee maken, zou ik persoonlijk een windows RT tablet aanraden. Al die gratis pakketten is leuk, maar komt verre weg niet in de buurt van office 365.
[ Voor 12% gewijzigd door vali op 16-02-2013 12:49 ]
Zelf gebruik ik deze: Google Play: Kingsoft Office 5.3.2 (Free)#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNuLndwcy5tb2ZmaWNlX2VuZyJd
Werkt prima en gratis.
Werkt prima en gratis.
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Eensch met vali. Maar als het alleen om aantekeningen gaat, dan zou ik op een Android tablet Microsoft OneNote installeren en je notes opslaan op skydrive. Ik weet niet of de android versie van OneNote dat ondersteunt, maar de Windows RT versie wel. Je kan het ook op je android telefoon installeren en dan kun je er ook bij vanaf je telefoon.vali schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 12:48:
[...]
Naar mijn weten wordt er een office pakket uitgebracht voor android en ipad (datum is niet bekend). Als je office premium voor 100 euro in de winkel koopt, kan je deze op 5 pc of macs installeren en tevens ook op 5 tablets of telefoons. Het laatste kan je dan toepasse op je ipad of android tablet en zodoende je office bestanden aanpassen en openen.
Let er wel op dat de 5 licenties voor de ipad en android uitgekleder zijn dat de versie die standaard meegeleverd wordt op de Windows RT tablets. Tevens betaal je 100 euro per jaar.
Als je nu aan het orrienteren bent voor een tablet en je wilt hoofdzakelijk office bestanden ermee maken, zou ik persoonlijk een windows RT tablet aanraden. Al die gratis pakketten is leuk, maar komt verre weg niet in de buurt van office 365.
Maar nogmaals, wil je een rijke Office omgeving, dan neem je een Windows RT tablet en Windows Phone
XBL: MRE Inc
En hoeveel mensen hebben een "rijke" omgeving echt nodig?
Alsof een tablet uitblinkt in een "rijke" omgeving.
Volgens mij wil TS een bepaalde basisfunctionaliteit.
Een (word)formuliertje/standaarddocument invullen en opslaan.
In theorie zou dat met Evernote of zelfs een kladblok app kunnen.
Verwerking van de gegevens kan dan thuis/op kantoor.
Op een gewone pc, met die "rijke" office omgeving.
Abort, Retry, Quake ???
Persoonlijk zie ik genoeg mensen in de colleges klooien met PowerPoint en word documenten die door school worden geleverd. Die hadden ook het idee dat ze hun tablets gingen aanschaffen voor documenteren en uiteindelijk meer wilde maar niet konden.aZuL2001 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 13:25:
En hoeveel mensen hebben een "rijke" omgeving echt nodig?
Zelf zou ik goed nadenken wat je met je tablet wilt, want de meeste zijn nog steeds erg jaloers als ze mij gewoon een mooi document zien tikken voor een project op school.
Daarnaast is een samsung tab 2 10.1. niet heel veel goedkoper dan een windows 8 tablet. Als je al die extra aansluitingen meerekent valt het reuze mee (usb hub, hdmi).
[ Voor 8% gewijzigd door vali op 16-02-2013 18:19 ]
Persoonlijk vind ik nog al een groot verschil in prijs €289 voor samsung tab 2 10.1 en de goedkoopste windows tab die ik heb kunnen vinden: Asus voor €499.
Als ik stageloop dan moet ik de feedback in een bepaald wordformat verwerken.
Het fijnste zou zijn als Kingsoft office of Polaris office zou werken.
Als ik stageloop dan moet ik de feedback in een bepaald wordformat verwerken.
Het fijnste zou zijn als Kingsoft office of Polaris office zou werken.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2013 23:24 ]
Ja, het werkt! Nouja, met google docs i.c.m. Kings (niet op skydrive). Op mijn telefoon getest.
Maar het kan dus wel. Andriodtab is besteld en dan kan ik gaan testen of er een office is die wel met skydrive werkt.
Maar het kan dus wel. Andriodtab is besteld en dan kan ik gaan testen of er een office is die wel met skydrive werkt.
Pagina: 1