Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 14:36
Tweakers,

Ik heb via vraag & aanbod een deal gesloten met Ijsthee-. Prima communicatie in het begin, goede prijs overeengekomen, en uiteindelijk het geld overgemaakt. Sindsdien: niets meer vernomen, ondanks diverse berichten die ik gestuurd heb.

Nu zag ik naderhand (uiteraard ga je dan pas op onderzoek uit, vanaf nu doe ik dat meteen voordat ik iets ga kopen) dat veel meer mensen dit probleem hebben gehad met hem. Uiteindelijk duurt het soms een paar weken (!) voordat het product ineens geleverd wordt.

Mijn vraag: moet ik hem nog even de tijd geven om te leveren / contact op te nemen? Of zal ik gewoon via mijnpolitie.nl aangifte doen en het ook als zodanig bij tweakers melden?

Ik heb het geld op woensdag 6 februari (nu 10 dagen geleden) overgemaakt. Daarna kreeg ik nog een keer een bericht dat de koeler niet goed was en of hij deze dan weg kon laten + 5 euro terugstorten. Akkoord gegeven en daarna niets meer gehoord.....

Pas in ieder geval op met deze user....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 weken nog geen levering of geld terug = aangifte doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Duidelijk. Wacht ik komende week nog even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
het is tot 30 dagen die 2 weken klopt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainovic
Is dat zo? Ik vind het al belachelijk dat het zo lang duurt. Nog steeds niets gehoord, user bestaat nog steeds op V&A.

Kan ik dit trouwens ook melden aan Tweakers zelf? Heb voor zo'n aangifte wel zo veel mogelijk gegevens nodig namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47
Je kan altijd mailen naar va@tweakers.net. Maar lees ook zeker How to - Help! Ik ben opgelicht op V&A! goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 18:32
Ik heb vergelijkbaar iets met deze user, begin deze maand geleden overgemaakt, zou worden verstuurd, niks binnen, maar ook geen reacties van hem vernomen.

ps sorry als deze post als kaping wordt beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:37

The Executer

Lekker belangrijk!

Wanneer het rekeningnummer ingevuld wordt bij de politie (https://www.mijnpolitie.nl/b/miocheck2.html), wat komt hier dan uit?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
Zowel toen als nu niks voor mij (en dus waarschijnlijk ook voor de OP), maar ik om in de buurt van die 30 dagen, dus daar kan verandering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freyaldo
Ik ga voor mij toch een update geven, aangezien ik toch spontaan verrast ben.

Na net niet 2 maanden (scheelt maar 2 dagen) heb ik eindelijk mijn item binnen gehad, voor mij een beetje nutteloos omdat ik al iets vervangend's heb gekocht, maar het is toch (ook al is het veel te laat) binnen.
Zijn reacties blijft op 0 staan sinds mijn vorige post (of eigenlijk al eerder).
Pagina: 1