Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

hoi samenstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 802 views

Verwijderd

Topicstarter
hoi zou iemand me es e toren wille samestelle wat op dit moment goed is

prys tusse de 1300 en 1800 liefts

kan jy me helpen mail me dan ff thx ;)

• hypetrax
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-10 15:59
Hoi Jimmy!

Leuke avond gehad in de kroeg? :+ Ik zou zeggen: kijk eens bij de BBG die sticky staan boven je post, daar kun je veel tips en ideeën opdoen voor het kopen van een nieuwe computer. Kijk vooral wat jou doeleinden zijn voor een nieuwe computer, niet zozeer hoeveel geld je er aan wilt spenderen.

Succes!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:10

D4NG3R

kiwi

:)

Ietsje minder drank, ietsje meer inzet.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

mocht deze post ooit serieus worden;
- welke games wil je spelen op welke kwaliteit
- heb je al randapparatuur (monitor, muis etc.) , zo ja, welke?
- heb je een windowslicentie nodig?
- wil je 'm zelf in elkaar zetten?
- ga je ook andere dingen op de computer doen dan gamen?

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Het is een beetje boven je budget, maar ik zou zeggen: Mac Pro. Het top end model. 12-core, wel even de CPU en het ram maxen, raidsetje van 4 512GB SSDs, dual radeon 5770, en Applecare.

Voor een klein prijsje van 11.667 euro ben je dan weer *jaren* helemaal het mannetje.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-11 18:30

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als je er verder geen moeite voor wil doen en er gewoon veel geld tegenaan wil gooien dan kan je misschien beter een vraag advertentie maken.

Maar goed dat Got geen wall of shame heeft.....

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:56

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Wall of Shame?
Waar vind ik die?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jongens, als jullie niet serieus kunnen of willen reageren, reageer dan niet.

Trauma85, welkom op GoT. Helaas verwachten we op GoT iets meer eigen inzet of in elk geval wat meer informatie dan wat jij hier nu gedaan hebt. Zie ook Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!) en De Quickstart. We willen je best helpen, maar dan mag je eerst zelf even wat moeite steken in ons vertellen waar je zelf aan zat te denken en wat je eigenlijk met de pc wil doen. ;)

Daarnaast: GoT is een forum. We helpen mensen op het forum, niet per mail. Daarnaast heb je niet eens een mailadres opgegeven, noch hier, noch in je profiel. Dus zelfs al zouden we wél zo te werk gaan, dan zouden we het niet eens kunnen. ;)

Open gerust een nieuw topic nadat je bovenstaande linkjes door hebt genomen. Dit topic gaat in elk geval dicht omdat er geen chocola van te maken valt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.