Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Toshiba p870-32c en missende drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste mensen

Heb een beetje hulp nodig sinds gisteren nieuwe laptop gekocht.

Maar omdat er zoveel overbodige software op staat heb ik hem leeg gehaald , windows er nieuw op geinstalleerd (windows 8 )

Alles mooi aan de draai gekregen , behalve nog 3 gele vraag tekens in apparaatbeheer ?

2x onbekend apparaat en 1x pci-apparaat

Hoe kom ik er achter welke drivers ik moet hebben ? Driver genius pakt ze niet helaas....

Hopelijk heeft 1 van jullie een goeie tip voor mij .

Mvg Richard

Verwijderd

Helpdesk of Toshiba supportsite al geprobeerd? Mogelijk ben je de moederbord / chipset driver vergeten? die is vaak universeel Intel of AMD. Ook zat er ooit een CD/DVD bij met alle huidige drivers?

Verwijderd

Topicstarter
Hallo larsiano

Chipset is t helaas ook niet , want deze had driver genius al voor me gedaan.

Ja wel jammer dat ze tegenwoordig geen cd of dergelijk er meer bijleveren !!
Kan morgen nog ff helpdesk proberen als er iemand zit op zaterdag....

Verwijderd

Topicstarter
Mogelijk heb ik de dader , na enig speurwerk lijkt t om de usb 3.0 host controller te gaan.

Alleen is nu de vraag waar haal ik de driver weg voor windows 8 ??

Laatste recente driver is van januari en voor windows 7 beetje jammer....

Wie o wie heeft een magisch internet link voor me met deze driver voor windows 8

Verwijderd

Topicstarter
kijk ik net nog voor de zekerheid in apparaatbeheer onder usb staat alles er gewoon in strange??

dus is t nu wel usb 3.0 hostcontroller of moet ik nu kijken voor andere drivers ??

of weet iemand nog een goed prog waar ik me laptop mee kan scannen voor drivers ??

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09:46
Je kan driver pack solution draaien, heb nog nooit een driver niet kunnen vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Driver pack solution was de aanvulling op driver genius

Het waren de volgende 3 drivers die misten :

Cardreader Realtek van Toshiba
HDD protection utility van Toshiba
Blue tooth acpi van Driverpack solution

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Er kan dan wel Windows 7 bij staan op de Toshiba website, maar wil niet zeggen dat het niet werkt onder Windows 8 :)

Mijn laptop draait nu Windows 8, maar heb drivers geschikt voor Windows 7 gepakt, van Bluetooth, touchpad, Wlan etc, eigenlijk alle essentiële drivers, en werken doet het. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Pagina: 1