Van de week even een avondje door Amsterdam gewandeld. Deze keer met een digitale combinatie, de 1100D en 50mm f/1.4.
Het was voor mij een kleine motivatie om mijzelf aan te tonen dat ook met een wat beperktere camera en lens ik nog iets "redelijks" kan neerzetten. Mede daarom is geen enkele foto echt bewerkt, enkel wat bijgesneden/recht gezet en omgezet naar zwart wit, het zijn dus de jpeg foto's rechtstreeks uit de camera. De foto' s zijn allen 1 stop onder belicht, ISO 400 en alles op f/1.4.
Het idee was om het bewegelijke van de avond te laten zien qua mensen en werk, ik denk dat dit redelijk is gelukt. Eigen verbeterpunten zijn toch weer wat meer "contact" met mensen.

Amsterdam 1 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 2 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 3 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 4 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 5 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 6 by Ivan Milo, on Flickr
Het was voor mij een kleine motivatie om mijzelf aan te tonen dat ook met een wat beperktere camera en lens ik nog iets "redelijks" kan neerzetten. Mede daarom is geen enkele foto echt bewerkt, enkel wat bijgesneden/recht gezet en omgezet naar zwart wit, het zijn dus de jpeg foto's rechtstreeks uit de camera. De foto' s zijn allen 1 stop onder belicht, ISO 400 en alles op f/1.4.
Het idee was om het bewegelijke van de avond te laten zien qua mensen en werk, ik denk dat dit redelijk is gelukt. Eigen verbeterpunten zijn toch weer wat meer "contact" met mensen.

Amsterdam 1 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 2 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 3 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 4 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 5 by Ivan Milo, on Flickr

Amsterdam 6 by Ivan Milo, on Flickr