LG cashback actie, 2x per adres?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 16:46
Beste Tweakers,

m;n vrouw en ik beiden een nieuwe LG gekocht vandaag. We dachten mooi mee te doen aan de cashback, maar misschien een addertje onder het gras. In de voorwaarden staat er dit:

Dit promotie aanbod kan niet worden gecombineerd met andere LG promotie aanbiedingen. Deelnemers kunnen aanspraak maken op een maximum van één actieproduct per huishouden (dezelfde naam op hetzelfde adres). Het actieproduct vertegenwoordigt een geldwaarde en kan niet voor uitkeringen in natura ingewisseld worden.

Begrijp ik het goed dat het wel kan als ze haar meisjesnaam opgeeft? Of lees ik dat in deze verkeerd.
Als het niet kan, kunnen we natuurlijk het adres gebruiken van een kennis, maar dan klopt het bankrekening nummer weer niet met de naam... Of zouden ze naam + adres niet natrekken?

Daarnaast heb ik maar 1 bon waar beide telefoons op staan, maar ik kan er wel 1 van doorstrepen?

Alvast bedankt voor de tips!

Species

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-10 13:38
Als er meerdere personen op één adres wonen (studentenhuis, hotel, gevangenis, etc.)
dan zouden die allemaal buiten de boot vallen.

Daarom staat er: dezelfde naam op hetzelfde adres

Zorg dus voor een andere naam en zo mogelijk voor een andere bankrekening.

[ Voor 5% gewijzigd door cornfed99111 op 16-02-2013 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-10 16:46
Thanks, dat klinkt ook wel logisch ja. Ga het gewoon proberen op haar meisjesnaam. En dan de bon maar 2x insturen, maar dan streep ik de andere door op elke bon :).