Iiyama S900MT, is dit wat ?

Pagina: 1
Acties:

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Aangezien ik bijna zeker weet dat ik geslaagd ben mag ik van mijn ouders een monitor uitzoeken. Lager als 19" wil ik niet.

Aangezien jullie allemaal zeggen dat een 19" Iiyama van 1400,- beter is vraag ik me af wat er dan voor verschil is met de Iiyama S900MT 19" voor 800,- (als die A902 van 1100,- al problemen geeft, wat moet deze dan wel niet geven :? )

Is de beeldkwaliteit slechter ofzo? Zijn hier verder nog "mankementen" aan? (behalve dat het geen Diamondtron is :P )

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zaterdag 02 juni 2001 22:04 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:
Aangezien ik bijna zeker weet dat ik geslaagd ben mag ik van mijn ouders een monitor uitzoeken. Lager als 19" wil ik niet.

Aangezien jullie allemaal zeggen dat een 19" Iiyama van 1400,- beter is vraag ik me af wat er dan voor verschil is met de Iiyama S900MT 19" voor 800,- (als die A902 van 1100,- al problemen geeft, wat moet deze dan wel niet geven :? )
Ik zou het niet weten... kep hem hier zelf staan.... nog totaal geen problemen mee gehad, en kep hem al een paar maand
Is de beeldkwaliteit slechter ofzo?
Tja... het beeld is niet perfect plat.. maar daar hecht ik geen waarde aan... semi-plat is voor mij plat genoeg.
Beeld is mooi strak en goed van kleur... geen problemen op dat gebied.
Verder is gloofk de refreshrate lager... Refreshrate op maximale resolutie is 75 Hz (handleiding zegt 76 Hz, maar dat wil windows weer niet) en dat bij 1600x1200. Bij die duurdere ligtie gloofk op 85 Hz...... maar dat weet ik niet zeker.
Kan zijn dat de duurdere nog eens USB hebben of minimaal een USB-mogelijkheid... misschien coax-kabeltjes....?
Zijn hier verder nog "mankementen" aan? (behalve dat het geen Diamondtron is :P )
neuh... verder niet.

Verwijderd

Iiyama monitoren zijn helemaal slecht. Ik denk dat de hoofdreden waarom ie goedkoper is is omdat de refresh rate gewoon lager ligt.

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-07 20:34
ik gebruik deze nu bijna een jaar
1280 960 refresh 85 mhz op een mx2
ik speel veel race games en heb eigenlijk geen reden tot klagen met deze monitor.
natuurlijk zijn er veel betere maar dat zie je pas als ze naast elkaar staan en 3dmark2001 tegelijk draaien op een gf3 (gisteren bij alternate)Dan zie je echt de verschillen pas.
gewoon lekker doen als kadootje :)

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

Op zondag 03 juni 2001 09:04 schreef Malachai777 het volgende:
Iiyama monitoren zijn helemaal slecht.
.........

duh

(intelligente reactie...)
Ik denk dat de hoofdreden waarom ie goedkoper is is omdat de refresh rate gewoon lager ligt.
Heb hem ook en hij bevalt best, maar ik ga er dan ook niet de hele dag naar zitten turen.

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

Verwijderd

nou koop niet de VM Pro 451........die zijnd us echt kut.
heb hem 10 dagen en ga dus mooi wel zeuren bij iiyama dinsdag, dit kan echt niet. ze leveren iets wat helemaal niet goed werkt, ik ga dus een goedwerkende eisen of een ander model dat of net zo goed is of beter. (ps. weet niet of da lukt) of anders geld terug en dan ga ik wel voor een LG.......
Pagina: 1