Internet Explorer traag onder windows 8

Pagina: 1
Acties:
  • 164 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:27
Hallo,

Ik heb sinds kort een nieuwe pc met windows 8. Nu viel me op dat internet explorer bij mij enorm traag werkt terwijl het juist supersnel zou moeten werken volgens de reacties van gebruikers. Als ik een pagina selecteer of een link aanklik duurt het circa 10 seconden voor ik kan scrollen op die nieuwe pagina.

Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91626

Kan van alles zijn natuurlijk. Heb je de browser al een keer gereset / alle invoeg rommel verwijderd? Geef ook wat meer info over je hardware, versie van IE....Meer info is altijd beter als geen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Hij is net een ruime week in gebruik. Het is een compleet nieuw gebouwde pc (i5 3350P) met windows 8 en IE10. Ik heb alleen maar wat favorieten ingesteld en nog geen invoegtoepassingen ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
hoe verbind je met het internet? hebben andere computers op hetzelfde netwerk er ook last van? hebben andere browsers op dezelfde computer er ook last van? heb je ipv6 aanstaan, zet dat eens uit? etc etc

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Hij is bekabeld aangesloten op internet. Ik heb ook google chrome geïnstalleerd en die werkt wel prima. De internetverbinding zelf is ook helemaal niet traag. Het is alleen bij IE10 het geval.

Misschien noodzakelijk om IE10 te verwijderen en opnieuw te installeren? En kan ik dan ergens de favorieten bewaren of moet ik die daarna weer handmatig toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:09

TheVMaster

Moderator WOS
Eh....om eerlijk te zijn mis ik een hele boel aan je TS....

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.