Hallo mede tweakers,
Ik heb afgelopen week een pc in elkaar gezet.
Het gaat om:
I7 3770k
msi z77a-GD80
16GB ram
GTX 560ti 448
De GPU heb ik mee genomen uit mijn oude pc, om vervolgens over een maandje een nieuwe te kopen en misschien een hybrid opstelling te maken.
Maar dan komt nu het probleem:
Gisteren heb ik alles netjes in mijn kast gemaakt en de pc aangezet.
Hij deed het in 1 keer zonder problemen.
gelijk windows 7 enterprise erop geknalt en daarna wat andere dingen.
Nu start ik vandaag mijn pc weer, maar mijn beeld blijft zwart en er komt no signal te staan.
De rest van de pc werkt naar behoren en er valt niks uit, de fans van de GPU draaien wel gewoon.
Heb ik nog een oudere gtx 260 uit een oudere pc gehaald waar ik zeker van wist dat deze het nog deed.
Ook bij deze kaart het zelfde probleem.
Als ik de GPU volledig verwijder en werk met de interne GPU van de I7 doet alles het gewoon.
Komt iemand dit bekend voor of weet iemand wat hier aan de hand is, hulp is zeer gewenst.
mvg,
arjan
Ik heb afgelopen week een pc in elkaar gezet.
Het gaat om:
I7 3770k
msi z77a-GD80
16GB ram
GTX 560ti 448
De GPU heb ik mee genomen uit mijn oude pc, om vervolgens over een maandje een nieuwe te kopen en misschien een hybrid opstelling te maken.
Maar dan komt nu het probleem:
Gisteren heb ik alles netjes in mijn kast gemaakt en de pc aangezet.
Hij deed het in 1 keer zonder problemen.
gelijk windows 7 enterprise erop geknalt en daarna wat andere dingen.
Nu start ik vandaag mijn pc weer, maar mijn beeld blijft zwart en er komt no signal te staan.
De rest van de pc werkt naar behoren en er valt niks uit, de fans van de GPU draaien wel gewoon.
Heb ik nog een oudere gtx 260 uit een oudere pc gehaald waar ik zeker van wist dat deze het nog deed.
Ook bij deze kaart het zelfde probleem.
Als ik de GPU volledig verwijder en werk met de interne GPU van de I7 doet alles het gewoon.
Komt iemand dit bekend voor of weet iemand wat hier aan de hand is, hulp is zeer gewenst.
mvg,
arjan