Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:02
Beste Tweakers,

Ik zit nu al een tijdje met het probleem dat mijn Galaxy S2 niet wilt updaten. Heb al veel gezocht op internet maar nog niks gevonden wat me verder kan helpen.
Ik heb nu versie 2.3.6 erop staan. Het type van de telefoon is GT-i9100G.
Ook als ik via Kies probeer te updaten krijg ik deze melding: Afbeeldingslocatie: http://img443.imageshack.us/img443/9496/schermafbeelding2013021u.png

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan verder helpen. Alvast bedankt :)

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Waarschijnlijk probeer je te updaten via Kies? Probeer eens via Odin. (Let op gevaarlijker voor je garantie!)

Je kunt firmwares hier vinden.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je hebt de verkeerde S2. Er is een i9100 en i9100G, lang niet alle G's hebben een update naar v4 gekregen.
Ik heb een "G" om die reden teruggestuurd, helaas naar een winkel die in eerste instantie de wet kopen op afstand niet erkende. :/ Nu heb ik een niet-"G" en die had wel een update naar 4.

[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 15-02-2013 14:32 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:02
HollowGamer schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:19:
Waarschijnlijk probeer je te updaten via Kies? Probeer eens via Odin. (Let op gevaarlijker voor je garantie!)

Je kunt firmwares hier vinden.
Via Odin gaat niet lukken.. Want er is geen Odin voor mac volgensmij :(
Raven schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:19:
Je hebt de verkeerde S2. Er is een i9100 en i9100G, lang niet alle G's hebben een update naar v4 gekregen.
Ik heb een "G" om die reden teruggestuurd, helaas naar een winkel die in eerste instantie de wet kopen op afstand niet erkende. :/ Nu heb ik een niet-"G" en die had wel een update naar 4.
Wat is dan eigenlijk precies het verschil tussen de niet G en de wel G? Want ik dacht in eerste instantie dat het een soort van nieuwere versie was..

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Leesvoer: Vergleichstest: Samsung Galaxy S2 i9100 vs Galaxy S2 i9100G
Unser Vergleich zwischen dem neuen Galaxy S2 i9100G und dem alten i9100 beginnt bei der Verpackung. Tatsächlich gibt es schon beim Schriftzug den ersten Unterschied, "1,2 GHz" steht nur auf der Box des alten S2.
Einziger Unterschied laut offiziellen Specs sind CPU und GPU. Anstelle der Exynos-CPU und des Mali-400-Grafikchips von Samsung arbeiten im neuen S2 eine angeblich mit 1,2 GHz getaktete CPU von Texas Instruments (OMAP 4430) und der Grafikchip PowerVR SGX540.
CPU en GPU aldus de officiële specs, maar het gebrek aan een update naar v4 is er dus ook.

[ Voor 74% gewijzigd door Raven op 15-02-2013 14:38 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde