Vast bedankt maar weet niemand of ik die ergens in de winkel kan kopen of via internet ofzo want ik heb er echt eentje nodigOp zaterdag 02 juni 2001 22:09 schreef fox666mulder het volgende:
Kijk eens rond op computerbeurzen. Ik weet niet of je ze zo in de winkel kan kopen.
Ohh ja zijn al die kabeltjes het zelfde,?? ja Toch???
voor welk merk moet het wezen?
3com en shiot kan je bijbestellen tegen schandalige prijs.
xircom is onder garantie als het kabeltje geen zichtbare schade vertoont (geplette connector, ...)
3com en shiot kan je bijbestellen tegen schandalige prijs.
xircom is onder garantie als het kabeltje geen zichtbare schade vertoont (geplette connector, ...)
Verwijderd
Ik heb dit probleem zelf ook al eens meegemaakt. Ik heb alles afgezocht en iedereen nagevraagd voor zo'n kabel, maar wat bleek...
Elke fabrikant heeft zijn eigen soort kabel dus je kan er niet zomaar een andere op zetten.
En de kabels zijn los te bestellen (bij de leverancier), maaaarrr, dan kosten ze ongeveer evenveel als een nieuwe kaart.
Ik ben nu al aan mijn tweede kaart toe (ik heb van ellende maar een nieuwe gekocht) en ook deze is nu kapot
(rotdingen)
Mijn advies aan jou is dan ook:
Geef iets meer geld uit en koop een interne netwerkkaart voordat je vijf PCMCIA kaartjes thuis hebt liggen met kapotte kabeltjes.
Elke fabrikant heeft zijn eigen soort kabel dus je kan er niet zomaar een andere op zetten.
En de kabels zijn los te bestellen (bij de leverancier), maaaarrr, dan kosten ze ongeveer evenveel als een nieuwe kaart.
Ik ben nu al aan mijn tweede kaart toe (ik heb van ellende maar een nieuwe gekocht) en ook deze is nu kapot
Mijn advies aan jou is dan ook:
Geef iets meer geld uit en koop een interne netwerkkaart voordat je vijf PCMCIA kaartjes thuis hebt liggen met kapotte kabeltjes.
Gewoon een Xircom Realport 1/2 dan heb je geen problemen meer, want daar past egwoon een standaard UTP kabel in
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
die willen weer 2 sloten hebbenOp zaterdag 02 juni 2001 23:30 schreef Vidra het volgende:
Gewoon een Xircom Realport 1/2 dan heb je geen problemen meer, want daar past egwoon een standaard UTP kabel in
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Wat een #@%$#% zooi allemaal
ik denk dat ik dan toch maar een nieuw netwerk kaartje moet gaan kopen 
Iedereen bedankt voor zijn reactie
Iedereen bedankt voor zijn reactie
Ik dacht een vriend te hebben waarbij het kaartje zelf kapot was
die had dan misschien nog wel zo een kabel voor je.
Maar hij heeft alles gewoon weggegooid, argh.
Sorry.
Sorry.
http://mrfloris.com
Toch bedankt dat je aan me dachteOp zondag 03 juni 2001 11:04 schreef xiphoid het volgende:
Ik dacht een vriend te hebben waarbij het kaartje zelf kapot was
Sorry.
Pagina: 1