Ik ben op dit moment bezig met een project wat ik in PHP programmeer. Omdat het nogal een uniek concept is kan ik er helaas niet al te veel over vertellen, maar ik ga proberen om het zo goed mogelijk uit te leggen.
Gebruikers komen op de website en kunnen zich registreren. Na het maken en activeren van hun account kunnen ze een aantal acties uitvoeren;
- in en uitloggen natuurlijk
- documenten schrijven(inhoud van document wordt in mysql opgeslagen)
- documenten beoordelen(beoordeling wordt ook in mysql opgeslagen)
- prive berichten versturen en lezen, reacties plaatsen op documenten
De gebruiker logt in met een email adres en wachtwoord. Nadat hij voor het eerst inlogt moet hij zijn registratie afmaken door het 1 en ander in te vullen.
Nu is mijn vraag, kan ik facebook integreren met dit project zodat de gebruikers de eerste stap, het aanmaken van een account, kan overslaan? Ik heb de API en het inloggen al geprobeerd, en dit werkt. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat zij hetzelfde kunnen als een normaal geregistreerde gebruiker?
Gebruikers komen op de website en kunnen zich registreren. Na het maken en activeren van hun account kunnen ze een aantal acties uitvoeren;
- in en uitloggen natuurlijk
- documenten schrijven(inhoud van document wordt in mysql opgeslagen)
- documenten beoordelen(beoordeling wordt ook in mysql opgeslagen)
- prive berichten versturen en lezen, reacties plaatsen op documenten
De gebruiker logt in met een email adres en wachtwoord. Nadat hij voor het eerst inlogt moet hij zijn registratie afmaken door het 1 en ander in te vullen.
Nu is mijn vraag, kan ik facebook integreren met dit project zodat de gebruikers de eerste stap, het aanmaken van een account, kan overslaan? Ik heb de API en het inloggen al geprobeerd, en dit werkt. Maar hoe kan ik ervoor zorgen dat zij hetzelfde kunnen als een normaal geregistreerde gebruiker?