Toon posts:

Recovery Ipad 3 werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Sinds 2 dagen loop ik er tegen aan dat mijn ipad 3 (incl. JB) niet meer werkt. Heb eerst gewoon geprobeerd via Itunes, maar kreeg een error 1604. Niet zo heel spannend dacht ik, maar goed via een ander programma IREB dacht ik weer de even de lock van recovery er af halen. Vervolgens ook nog geprobeerd met tinyumbrella, maar ook daar is het me niet gelukt (goed kans dat ik iets niet goed doe hoor). Maar tinyumrella ziet de ipad ook niet. Kreeg hem met EBR ook niet in DFU mode. Ondaks ik wel de handleiding zoals omschreven aanhield.

Nu het probleem dat Itunes ook niet meer de ipad ziet. Ipad is nog geen jaar oud, maar vanwege JB zal er waarschijnlijk geen garantie meer op zitten (hoewel ik me afvraag hoe ze dat kunnen zien vanaf de buitenkant, moeten ze hem toch weer eerst aan de praat krijgen lijkt me?)

Goed hoop dat er iemand is die me op weg kan helpen. Ik ben verder geen it'er dus graag zo uitgebreid mogelijk _/-\o_

Al vast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-09 09:37
Mijn ervaring is dat ze bij een AASP je wel verder kunnen helpen. Misschien tegen een kleine vergoeding, maar dat is maar net de manier waarop je ze benaderd vaak :). Maar waarom heb je niet eerst even een serviceprovider gebeld? Die weten het ongetwijfeld beter dan wij :).

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AASP? serviceprovider bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:58

Erw

Ik zou langs de apple store gaan ?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07

InFamous

excommunicado

jailbreaken kunnen ze niet zien als de ipad het niet doet, dus gewoon terug gaan naar waar die gekocht is en garantie claimen?

Formerly known as Ragdoll