Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:33
Hallo,

Ik heb op mijn iMac een plex media server draaien. Nu wil ik graag simpel die films op de tv kunnen bekijken.

Een apple TV2 werkt opzich leuk maar zit vol bugs, en die is nogal prijzig 2e hands.
Een Roku mediaplayer is niet te leveren naar nederland. Uiteraard wel via andere webshops maar dan betaal je het dubbele.

Nu zag ik ook wat android tv modules op DX: http://dx.com/p/android-4...-ram-4gb-rom-black-164039

Zijn deze geschikt voor de google tv plex app? en hoe werkt de afstandsbediening met dit soort apparaten in plex?

Of misschien heeft iemand anders hier een mooie oplossing (tussen 50-100 euro).

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:13
lees dit topic eens door (zoeken binnen topic op plex levert ook aardig wat resultaten)
Mini Android TV discussie deel 1

Strava

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Plus: aankoopadvies mag in het daarvoor bestemde subforum. Ik verplaats je even! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Nu weet ik niet wat voor tv je hebt. Maar je zou ook kunnen overwegen om een andere streaming server te draaien, welke gewoon DLNA compliant is. Dit heeft als voordeel dat de meeste internet televisies, Playstation's, Xbox'en er gewoon mee overweg kunnen.

Met Serviio heb ik bijvoorbeeld erg goede ervaringen. Bij dit programma kun je zelfs handmatig de bandbreedte aanpassen zodat het on-the-fly gecomprimeerd wordt voor het beste signaal.

In ieder geval hoef je dan misschien geen extra apparaat aan te schaffen.

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:33
Ik heb een playstation 3. Maar bij dlna krijg ik geen subtitles.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:34
Maar als je servioo die laat encoden, wat denk ik wel kan, dan ziet je tv het niet als aparte subs.

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 20:48
Mocht je een XBMC oplossing vinden(draait op veel androidsticks), kijk dan eens naar de PleXBMC plugin!

Doet precies wat je vraagt, met de voordelen van XBMC erbij (1Channel, IceFilms e.d.)
Pagina: 1