Blokker 15 % Korting avond.

Pagina: 1
Acties:
  • 867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:56
Hallo,

12 februari was de actie bij blokker dat je 15 % korting op alles kreeg.

Hiervan heb ik ook gebruik van gemaakt. Netjes betaald en hij is vervolgens verzonden naar de Blokker filiaal bij mij in de stad.

Volgens de track & trace is hij gisteren om 10:52 afgeleverd. Echter krijg ik van de Blokker medewerker te horen dat dit vaker voorkomt. Dus dat hij op afgeleverd staat, maar dan moeten ze hem nog binnen krijgen. Zo hebben ze dit afgesproken met PostNL?? Ik ging er natuurlijk tegen in en zeggen van, waarom hebben jullie dan een track & trace hiervoor? Kreeg ik als antwoord, dat moet van PostNL.

Al met al, ik heb mijn bestelling nog steeds niet thuis!

Iemand nog advies?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:39
nog even geduld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Dat snap ik, maar vind het raar dat hij op afgeleverd staat met de postcode van het Blokker filiaal dat ik heb aangegeven... Dit mag volgens mij niet voorkomen... Daarvoor heb je toch geen Track & Trace?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 15:06
Waar wil je advies voor? Je kan er toch niks aan doen!
Wat Sjors81 zei: geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Oké! Dan zal ik nog wel een paar dagen wachten...

Verder bedankt!

Kan van mij een slotje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-10 13:38
Inderdaad een raar verhaal van die medewerker.
Het is gewoon een standaard bestelling van PostNL aan je Blokker filiaal.
Geen verschil met een verzending naar je eigen huis.

Toevallig heb ik ook wat besteld op die kortingsavond en gisteren heb ik dat opgehaald bij mijn Blokker vestiging.

Overigens een weirdo gedoe van Blokker.
Wil je het thuis krijgen kost het je €2,99 en stuur je het naar je Blokker filiaal kost het het je €0,50..
Terwijl het een exacte dezelfde levering betreft, Alleen het adres is verschillend.
Dat het nu 50 cent kost is nieuw. Vroeger was dat gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 12:38
Het is denk ik wel afgeleverd maar ze hebben nog geen tijd gehad alle pakketten netjes neer te zetten denk ik, nu moeten ze elke keer in een grote stapel zoeken voor elke klant en dat kost teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:39
cornfed99111 schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 13:02:
Inderdaad een raar verhaal van die medewerker.
Het is gewoon een standaard bestelling van PostNL aan je Blokker filiaal.
Geen verschil met een verzending naar je eigen huis.

Toevallig heb ik ook wat besteld op die kortingsavond en gisteren heb ik dat opgehaald bij mijn Blokker vestiging.

Overigens een weirdo gedoe van Blokker.
Wil je het thuis krijgen kost het je €2,99 en stuur je het naar je Blokker filiaal kost het het je €0,50..
Terwijl het een exacte dezelfde levering betreft, Alleen het adres is verschillend.
Dat het nu 50 cent kost is nieuw. Vroeger was dat gratis.
ze willen je liever in de winkel hebben zodat je daar ook nog wat uitgeeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wellicht hebben ze een deal met PostNL. Voor hen is het ook goedkoper om 1 vrachtwagen met 30 pakketjes op 1 adres af te leveren dan ze allemaal individueel te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 14:02:
En wellicht hebben ze een deal met PostNL. Voor hen is het ook goedkoper om 1 vrachtwagen met 30 pakketjes op 1 adres af te leveren dan ze allemaal individueel te bezorgen.
Tja zal kunnen, maar ieder pakketje heeft volgens mij ook bij Blokker een andere barcode, bij mij stond namelijk als geadresseerde mijn eigen naam die ik heb gebruikt bij Blokker.

Maar ik ga er zo wel even bij langs, even kijken of ze hem al echt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Dit gebeurt wel vaker. Ik laat wel eens pakketten naar de winkel van mijn broer sturen, en daar gebeurt dat ook. Meestal doen bezorgers dit zodat ze alles in 1x kunnen uitscannen bij de bus.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaZnGaNL schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:13:
Al met al, ik heb mijn bestelling nog steeds niet thuis!

Iemand nog advies?
T&T is niet betrouwbaar. Na 3 dagen een topic openen is veel te voorbarig. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.