Met opzet mede-tweakers kwetsen...

Pagina: 1
Acties:

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
[topic=152351]
:( :( :(

Ik begrijp best...

...dat we op GoT met een gezelschap zijn uit verschillende hoeken van de samenleving.

...dat er daardoor onbedoeld gekwetst wordt, over en weer. Zelf maak ik me daar ook wel eens schuldig aan.

...dat er daardoor spanningen ontstaan.

Maar dit gaat mij gewoon veel en veel te ver... Dodo-devil is mij al langer een doorntje in het oog met bepaalde opvattingen/uitspraken/provocaties, maar die heb ik nog wel in bovenstaande dingen willen/kunnen gieten.

Maar bij deze wil ik vragen of dat topic gesloten mag/kan worden en die makker een waarschuwing krijgt of whatever.

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hmmm, is inderdaad wel een errrug hard topic...

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Topic heb ik gesloten met de volgende reden:
Sorry, ik doe hem toch dicht.......
Al is het alleen maar omdat ik het te ver vindt gaan....

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:13

Lordy79

Vastberaden

Topicstarter
met dank!

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
[Laat Maar]

Advanced sheep-counting strategies

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:59
Bulldog hoeveel Bulldogs heb je nog thuis :?

Bulldog >> Bulldog met bril >> Bulldog met zonnebril >> crash >> Bulldog >> andere Bulldog >> Bulldog met bril :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou pfff erg hoor dat topic...wat is er zo erg aan? En wie wordt er met opzet gekwetst? :?

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Lijkt me duidelijk waarom hij kwetsend zou zijn. Het is namelijk overduidelijk kwetsend voor mensen die een bepaald geloof aanhangen.

Omdat het hier gebruikelijk dat men elkaar respecteert, is het IMHO terecht dat dit topic gesloten is.

het ging inderdaad te ver.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja ik vind het op zich ook meevallen, misschien is het omdat ik atheist ben. Maar ik kan begrijpen dat er een slotje op zit

Verwijderd

Groot gelijk. Die plaatjes zijn echt kwetsend. Verder ben ik het wel eens dat Dodo-devil net iets te provecerend bezig is. In bijna alle discussie in W&L is hij niet echt vriendelijk tegen mensen die een andere mening dan de zijne zijn aangedaan. Als hij zijn inhoudelijk argumenten opheeft, begint hij iedereen die anders denkend is bekrompen te noemen. Getuigt niet van veel respect.

ps. ik weet ook wel dat dit eigenlijk in Stoute Usertjes (Meldpunt Forummisbruik) thuishoort, maar reply-en is zo makkelijk ;)
Pagina: 1