[pricewatch] Klikken op productfoto

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:03
Beste devvers,

Vaak gebruik ik de pricewatch van tweakers. Hierbij wil ik ook vaak even naar het product "kijken" en zoek dus de afbeelding. Ik ben er de afgelopen maanden al zovaak mee de mist in gegaan dat ik het jullie wilde voorleggen:

De standaard pagina naar een product binnen de pricewatch is het prijzenoverzicht (Helemaal eens):
pricewatch: Logitech Wireless Headset F540

Wil ik zien hoe het product eruit ziet klik ik op de afbeelding links van de titel met de verwachting een groter plaatje te kunnen zien:
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimage.org/v0ia9z4df/Schermafbeelding_2013_02_15_om_11_54_43.png

Het resultaat hiervan is echter een refresh van het prijzenoverzicht.

Wil ik wel een grote afbeelding zien moet ik eerst naar overzicht> en dan rechts op de afbeelding klikken. Logisch dat hier een grote afbeelding te vinden is maar niet logisch in mijn ogen dat ik dit pad moet bewandelen om de grote afbeelding te bereiken.

Ik weet niet of jullie nog mousetracking software draaien maar ik ben heel erg benieuwd of meerdere mensen op die foto klikken :)

[ Voor 4% gewijzigd door laurens0619 op 15-02-2013 11:59 ]

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-06 17:14
Er zijn meer mensen die dat willen:
[Feat][Pricewatch] Foto's sneller bekijken

Ik klik zelf ook vaak op dat plaatje om dan weer erachter te komen dat dat niet werkt. Ik zou het dus ook graag anders zien.

[ Voor 25% gewijzigd door Kees op 15-02-2013 15:40 . Reden: even link van beta naar productie gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Ik hoor vaker dat dit gedrag verwarrend is. Ticket aangemaakt om de afbeelding groot te tonen bij het klikken op het plaatje. Dank voor het melden!