Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste prijsvergelijker en beste community. Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers!

• F.West98
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 07-10 15:30

F.West98

Jongste 8 jaar-actieve user

Topicstarter
Hallo,

Ik ben nu bezig met jQ Mobile voor een schoolopdracht, met meerdere daadwerkelijke bestanden met pagina's.
Het probleem is zo dat als er een nieuwe pagina (of subpagina in zelfde bestand) wordt geladen, alle binds die horen bij de nieuwe page niet worden gebind (zo zou je kunnen zeggen). Ook wordt pageinit niet gefired en kan ik dus niet daarop triggeren om ze opnieuw te binden.

Hierdoor moet ik dus herladen steeds om de code op die pagina werkend te krijgen. Het probleem treedt op met $.mobile.changePage en met een gewone <a> met een href...

Ik zit nu al langer te kloten hiermee maar ik snap niet waarom het niet werkt, meerdere mensen op internet hebben het probleem, maar nergens een duidelijke oplossing...

Iemand een idee?

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 32GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960 - Alles
Firesphere: Chrome is dubieus. Firefox FTW
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 20-10 21:58
Zet eens een test-case neer, want nu is het een beetje glazen-bollen-werk :)

Error failed

• F.West98

F.West98

Topicstarter
Een simpele testcase:
https://c9.io/fwest98/anw-opdracht/workspace/index.html

Automagische redirect naar login.html, maar je kan dan niet op login klikken.
Herladen dan werkt het, (log in met bla en bla) en als je dan op instellingen klikt doen die sliders wel vanalles, maar pas als je F5 doet verandert daadwerkelijk de achtergrondkleur.

Waarom werkt het niet? Het lijkt erop dat de pageinit event niet wordt getriggerd, maar waarom niet?

edit:
Aha.. :X
Hij laadt enkel de eerste pagina en niet het script, die staat niet in de desbetreffende page

F.West98 wijzigde deze reactie 16-02-2013 00:11 (11%)

2x Dell UP2716D | i7 6700K | 32GB RAM | Samsung 850 1TB | ASUS ROG Maximus VIII Formula | GTX960 - Alles

• _Erikje_
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 19-10 12:07

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Uncaught ReferenceError: $ is not defined

jQuery is nog niet geladen bij het draaien van het script.

• F.West98

F.West98

Topicstarter
quote:
_Erikje_ schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:32:
Uncaught ReferenceError: $ is not defined

jQuery is nog niet geladen bij het draaien van het script.
Dat probleem heb ik niet ;)
Maar het is inmiddels wel opgelost :)

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True