Xbox 360 slim diskdrive stuk.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FredjeK
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-09 20:02
Ik ben dus per ongeluk tegen een openstaande disk lade aangelopen , gevolg het ding staat half open en gaat niet meer open of dicht. Heb de console opengemaakt om te kijken of het probleem te verhelpen viel ,
helaas was dit niet het geval. Nu wil ik dus gewoon een nieuwe drive bestellen maar overal kom ik het verband met ombouwen tegen. Voor de duidelijkheid : ik wil hem dus niet ombouwen , alleen de drive vervangen.
Het gaat zich om de "Philips-LiteOn DG-16D4S" , als ik deze online bestel en erin zet werkt alles dan gewoon of moet nog andere dingen doen?

B.v.d. Fredje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spam

[ Voor 92% gewijzigd door Sn0wblind op 18-02-2013 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:20
De drive vervangen = Weg garantie
Elke Drive heeft een eigen Key, die zal dus overgezet moeten worden naar de nieuwe drive.

Let wel op Microsoft ziet dit als modden dus je zou zomaar gebanned kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:39

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik zou in eerste instantie even contact opnemen met Microsoft, om te kijken of (en tegen welke prijs) zij je kunnen helpen. Het vervangen van je drive brengt vaak hele andere problemen met zich mee, en is een behoorlijke rotklus. Dus als Microsoft dit onder garantie, of tegen een nette prijs, kan vervangen is dit de betere optie.

Ze hebben een gratis nederlandse helpdesk op 0800 023 3894, of zijn via chat te bereken op http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Klopt, een xbox dvd drive heeft een key en zal dus overgezet moeten worden van de oude naar de nieuwe. Hetzelfde wordt gedaan met ombouwen, dus vandaar dat je dit tegenkomt.

En net wat Fixio zegt, je hebt een grote kans dat je gebanned wordt als je ook online speelt.

Heb je al geprobeerd om de DVD drive zelf open te maken?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:56
Ik heb hetzelfde gehad, alleen dan door een kat die vol op de drive was gesprongen.

Wat bij mij hielp (de Xbox was al buiten de garantie): met bruut geweld de drivelade eruit rukken, kijken welke pinnetjes in welke sleuvjes moeten vallen en de lade weer terugduwen.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Pagina: 1