Verwijderd

Topicstarter
Ik ben opzoek naar een redelijke gaming pc waarop ik games zoals battlefield gewoon kan spelen zonder lag op mijn 24Inch monitor in 1920x1080.
Is dat mogelijk op deze pc?
En wat is de waarde van deze pc ik ben misschien van plan om deze computer te kopen.
Duidelijk skippen dus. Hierbij deze pc
moederbord:evga 680i-sli
video:xfx geforce gtx260 (2keer sli opstelling)
gpu:intel core 2 quad.q6600 2.40 ghz
geheugen:corsiar xms2 4gb
voeding:coolermaster 520 realpo

En is het slim om een upgrade te doen van moederboard of meer ddr?

Afbeeldingslocatie: http://postimage.org/image/qn3w6uuvz

Alvast bedankt voor de reactie's

b.t.w mijn budget is €300,- en dit zit daar nog onder.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 22:42 ]

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Zeer verouderd en je zult het misschien nog redden op low, maar wie weet of je dan een speelbare fps hebt. Ik denk het niet.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Battlefield3 gaat daar niet lekker op draaien.
Vooral de videokaart schiet te kort.

TheS4ndm4n#1919

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heb je zelf een pc? Misschien kun je die upgraden.

Of ga verder sparen voor een redelijkere pc.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zelf geen pc alleen laptop.
ik ben opzoek naar een pc.

• Zer0CooL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 08:22
sorry, maar een redelijke gaming PC voor battlefield 3 gaat je iets meer kosten dan €300 vrees ik.
Enkel een deftige videokaart kost dat al.

Als je een goede 2e hands deal kan maken schat ik dat je rond de 450 - 500 euro gaat uitkomen.
Er zijn nu eenmaal kosten verbonden aan gaming hardware voor moderne games.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Ik heb een aantal maanden geleden een PC gekocht via tweakers voor 220 euro. Daar zat een A6-3600, 8GB RAM en een HD6670 in. Geen hele zware set, maar genoeg om Battlefield (en dus alle recente games) te kunnen spelen. Houdt niet over, maar het is dus wel mogelijk. Ik heb hier later een SSD (90 euro) en een HD6850 in gehangen (nog eens 90), maar zonder die upgrades was gamen al goed te doen.

Ik heb V&A even voor je budget doorgekeken, maar er staat momenteel niks tussen dat ik zelf zou kopen. Mijn advies is OF wachten tot iets goeds voorbij komt (en dus meerdere malen per dag kijken, de mijne had ik binnen 5 minuten na plaatsing gekocht :+), OF een console kopen. Zie hieronder.

Een tweedehands x360 of PS3 kost niet zo gek veel meer, kan alle games vloeiend spelen, en het enige waar je mee zit is de controller. Went snel, is niet zo accuraat als de PC, maar iedereen heeft die handicap, dus het blijft leuk om te doen. Voor een 150 euro moet je een complete console, met misschien nog wat accessoires, aan kunnen schaffen.

We gaan nog even door met editten:

Je zou ook nog naar de Upgradesets in V&A kunnen kijken, daar zie ik bijvoorbeeld al deze ad tussen staan. Dan heb je voor 100 euro je basisonderdelen, koop je daar nog een kast, een voeding, videokaart en HDD bij, en dan ben je ook klaar. Moet voor simpele dingen binnen je budget te doen zijn. Bij deze meneer kun je een volledige set halen, wat misschien ook binnen budget te regelen moet zijn. Zeker de videokaart en dure kast voegen een hoop aan de vraagprijs toe natuurlijk, maar wie weet...

[ Voor 31% gewijzigd door Sorbo op 14-02-2013 22:57 ]

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het merendeel of zelfs alle bf3 spelers zit op de pc.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Chris Smoove schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 22:57:
Het merendeel of zelfs alle bf3 spelers zit op de pc.
Dat zou je denken, maar toch niet ;)

Online op dit moment: (http://bf3stats.com/)
PC: 41 243
PS3: 58 776
360: 44 205

"The strongest platform with over 4.4 million players recorded is PS3. Followed by XBOX360 with 3.6 million players and PC with 3.1 million players.
But interested in BF3Stats.com were mostly PC players with over 1.8 million players stored in our database(PS3: 880k, XBOX360: 620k)"

[ Voor 41% gewijzigd door SmokingCrop op 14-02-2013 23:32 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:56

Quad

Doof

Gewoon in V&A blijven rondneuzen, er zit daar heus wel wat mooist tussen wat wel het eea kan..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Ik wou zelf geen console maar een game pc ook wegens het feit dat ik alles kan downloaden.
Films/games ''Tpb''

maar bedankt voor de reactie's ik ga even rondkijken bij V&A
Pagina: 1