Toon posts:

Flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke oke, mijn reactie is compleet overbodig én op het randje van off-topic. Maar een flamebait zie ik er toch niet in :?

Ik vindt hem wel goed op nul (hmpf.) maar niet als flame. Of zie ik iets over het hoofd?

Edit:
Ik heb niet veel gepost sinds de crash, maar een linkje is misschien toch wel handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog eens na zitten denken, misschien is het dit zinnetje wat mensen doet denken dat ik de man nep ofzo?
Hehe, * Mecallie heeft 256 besteld, en meneer mag mijn 128MB hebben (wel met garantie) >:)
Mischien was dit beter geweest?
Meneer mag mijn 128MB hebben, incl. 1 jaar garantie, koop ik die van 256 wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Snail
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 21:18
Flamebait = gone op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:?

Bij mij staat 'ie nog op 0 flamebait anders.
En ik heb de page toch echt gerefreshed...

/me is al lang blij dat er nog iemand aanwezig is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zaterdag 02 juni 2001 22:42 schreef Mecallie het volgende:
:?

Bij mij staat 'ie nog op 0 flamebait anders.
En ik heb de page toch echt gerefreshed...

/me is al lang blij dat er nog iemand aanwezig is ;)
D'r zijn nog wel meer mensen aanwezig, hoor. Ik kan me voorstellen dat een mod hier een flame gegeven heeft. 't is niet de goede beoordeling, maar in zijn ogen ben je die man aan het bedonderen.
Het toevoegen van de 0-gemodereerd-tag (wat ik in dit soort tag-verander-requests meestal probeer) hielp niet. Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik in dit geval evt. ook +1 gemodereerd had kunnen geven. |:( Sorry.

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 16:46 schreef Thor-korenwolf het volgende:

[..]

D'r zijn nog wel meer mensen aanwezig, hoor. Ik kan me voorstellen dat een mod hier een flame gegeven heeft. 't is niet de goede beoordeling, maar in zijn ogen ben je die man aan het bedonderen.
Het toevoegen van de 0-gemodereerd-tag (wat ik in dit soort tag-verander-requests meestal probeer) hielp niet. Ik besef me eigenlijk nu pas dat ik in dit geval evt. ook +1 gemodereerd had kunnen geven. |:( Sorry.
Geeft niets, ik heb gelukkig geen nadelige gevolgen kunnen merken voor mijn karma :) (?)

Ik zal hem nu maar zo laten staan, hij staat er nu al zo lang... De volgende keer ff beter opletten, de mensen weten natuurlijk niet dat ik geen oplichter ben |:(

/me post de laatste tijd zowieso al niet de meest intelligente opmerkingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 18:58 schreef Mecallie het volgende:
...de mensen weten natuurlijk niet dat ik geen oplichter ben |:( ...
/me denkt echter wel 3 keer na voordat ie zaken doet met /me . >:)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Pagina: 1