MSI 880GMA-E35 (FX) goed of slecht ...

Pagina: 1
Acties:

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-02 21:02
Aangezien mijn vorige mobo (Asrock 880GMH) overleden is wilde ik snel weer een andere bestellen, helaas ben ik gebonden aan een micro atx en ik merk dat dit een handicap is, vrij weinig keus en chipset 880 is de nieuwste die er te krijgen is voor een micro atx maar ik wil nooit geen asrock meer dus niet dezelfde weer (Leek net of er een rem op zat, alles was veel trager dan andere vergelijkbare pc's in huis)

Dus kom ik uit op de MSI 880GMA-E35 (FX), heb tot nog toe 1 webshop kunnen vinden die 'm nog had liggen terwijl ie nog maar anderhalf jaar oud is, maar wat ik wilde vragen, heeft iemand ervaring met dit mobo of weet iemand meer van dit bord behalve de info van msi zelf, er is vrij weinig op het web te vinden hierover en dat vond ik wel wat vreemd.

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 23:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Tja, die Asrock 880GM-LE FX is tenminste nog ruim verkrijgbaar. Anders eventueel de Foxconn A88GMV, maar die is wel duurder.

De MSI staat in de pricewatch niet leverbaar, en zal misschien ook niet heel populair geweest zijn gezien de weinige feedback erover.

• superlion
De foxconn had ik zelf ook in gedachten alleen is die nergens te krijgen in Nederland, de 3 webshops in pricewatch hebben 'm ook niet meer.
Denk dat ik dan maar voor de msi ga aangezien ik zelf in totaal 3 bordjes van msi gehad heb zonder problems

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-02 20:46
Het is wel handig om je volledige specs te melden ;) Ik ga er vanuit dat je de onboard graphics gebruikt omdat je perse een 880 chipset wil? Het is inderdaad vrij jammer dat er geen nieuwe chipsets of moederborden meer worden uitgebracht met onboard graphics. Nu zit je vast aan een externe videokaart als je alleen maar de kracht van een processor nodig hebt...

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• superlion
Ik wil graag niet onboard graphics maar het zit er heel vaak op
Zit een 760watt psu in, een ver overgeklokte nvidia275, amd phenom II 6x en 2 HD's

Dat msi bord valt ook af want die was alleen bij playstore.co te koop en daar staat een boekwerk met extreem slechte recensies, denk dat het dan toch een 760 chipset word helaas

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-02 20:46
Waarom dan geen totaal ander bordje? Bijvoorbeeld de: pricewatch: ASRock 970 Extreme3

Als je een externe videokaart en ddr3 geheugen hebt is zo'n moederbord een veel betere keuze ;)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

• superlion
moet wel een micro atx bord zijn ...
Pagina: 1