Aangezien mijn vorige mobo (Asrock 880GMH) overleden is wilde ik snel weer een andere bestellen, helaas ben ik gebonden aan een micro atx en ik merk dat dit een handicap is, vrij weinig keus en chipset 880 is de nieuwste die er te krijgen is voor een micro atx maar ik wil nooit geen asrock meer dus niet dezelfde weer (Leek net of er een rem op zat, alles was veel trager dan andere vergelijkbare pc's in huis)
Dus kom ik uit op de MSI 880GMA-E35 (FX), heb tot nog toe 1 webshop kunnen vinden die 'm nog had liggen terwijl ie nog maar anderhalf jaar oud is, maar wat ik wilde vragen, heeft iemand ervaring met dit mobo of weet iemand meer van dit bord behalve de info van msi zelf, er is vrij weinig op het web te vinden hierover en dat vond ik wel wat vreemd.
Dus kom ik uit op de MSI 880GMA-E35 (FX), heb tot nog toe 1 webshop kunnen vinden die 'm nog had liggen terwijl ie nog maar anderhalf jaar oud is, maar wat ik wilde vragen, heeft iemand ervaring met dit mobo of weet iemand meer van dit bord behalve de info van msi zelf, er is vrij weinig op het web te vinden hierover en dat vond ik wel wat vreemd.