• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:28
Goed, ik ben vanmiddag van Jellyblast overgestapt naar Nemesis One. Prima rom, installatie van het hele gebeuren verliep wat stroef, maar het staat erop.

Nou wil ik link2sd erop hebben omdat anders het interne opslagplekje van de telefoon na 3 apps installeren gewoon al vol staat. Nou moet ik er wel even bij vermelden dat het op mijn Jellyblast prima gewerkt heeft.
Alleen krijg ik het nu niet aan de praat op mn Nemesis One rommetje.

Als ik in link2sd aangeef dat ie:
ext 2 moet gebruiken - error Mount: invalid argument
ext 3 moet gebruiken - error Mount: invalid argument
ext 4 moet gebruiken - error Mount: no such device
Fat16/32 mount: invalid argument

Ook heb ik dit al even geprobeerd. maar ook dit mocht geen verbetering brengen :(
http://forum.xda-develope...p=37939052&postcount=1121

Kan iemand vna hier mij eens mee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
OK fixed. Link 2 SD werkt nu :D Topic mag dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:59
als je nou laat weten wat de oplossing was, heeft dit topic ook nog toegevoegde waarde (al gok ik dat het probleem en het niet of niet juist partitioneren van de sd lag)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Nou de geschreven tutorial was gewoon anders als de video die ik er de dag later ineens bij kreeg. Daar waren de handelingen net wat anders als ik ze uitvoerde en verliep de installatie van het hele gebeuren ineens WEL zoals het moest
Moest in clockwork gewoon echt ALLES eerst mounten met de hand, daarna installer openen.
dus, stock kernel erop, toen de Nemesis kernel, toen de Nemesis rom en DAARNA pas rebooten.
Ik rebootte na iedere stap en daar ging steeds al wat mis, na het installeren van de Nemesis kernel brickte de boel steeds. Dus nu niet tussentijds gereboot en alles ging goed
En als eerste link2sd erop gezet en geprobeerd en dat werkte meteen :D

Toen ging het dus in 1x goed