Toon posts:

Aparte koeler sectie?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het misschien een idee om een aparte sectie voor coolers te maken op T.net? Je krijgt vaak reacties als "nummer 13983" of "gaan we weer...".

Persoonlijk vind ik ook dat er wel érg veel cooler tests op de frontpage staan. Nu is dat natuurlijk wel erg intressant voor de tweakers, maar toch...

Ik vroeg me dus af of het misschien een goed idee is om daarvoor een aparte sectie te maken op T.net. Daar kunnen dan de meeste roundups enzo naartoe. Alleen de grote veranderingen nog gewoon op de frontpage.

Of komen er dan te weinig newsposts op de frontpage? (eerlijke vraag.)

/me heeft erg weinig slaap gehad, dus misschien slaat het wel nergens op :)

Verwijderd

Topicstarter
HAAL DEZE MAAR WEG hoorde ergens anders... |:(

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

huh, waarom weg?

is an sich wel een strak plan... collers misschien in de meuktracker en de roundups op de frontpage...

Voor een stukkie staal met een propeller is er wel extreem veel aandacht voor, terwijl een koeler zo triviaal is als de pest.

Zowiezo dat de warmteontwikkeling 't probleem is en koeling een vage oplossing is.

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zaterdag 02 juni 2001 23:43 schreef ecteinascidin het volgende:
Zowiezo dat de warmteontwikkeling 't probleem is en koeling een vage oplossing is.
Maar aan de warmteontwikkeling kan je zelf weinig doen maar aan de koeling wel. Ik vind het zelf wel leuk al die berichtje op de frontpage, maar misschien is het handig de typeringen van nieuws (hardware, software, games, internet) uit te breiden met cooling/tweaking oid.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:02

Sick Nick

Drop the top!

Op zaterdag 02 juni 2001 23:49 schreef te(X)en het volgende:

[..]

Maar aan de warmteontwikkeling kan je zelf weinig doen maar aan de koeling wel.
Je kan hem altijd nog onderklokken >:)
Dan wordt ie minder warm :9

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 03 juni 2001 13:26 schreef Sick_Nick het volgende:

[..]

Je kan hem altijd nog onderklokken >:)
Dan wordt ie minder warm :9
Nah. Das dodelijk voor de }:O :7

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 02 juni 2001 23:43 schreef ecteinascidin het volgende:
huh, waarom weg?

[REST]
Ik bedoelde letterlijk dat dié reactie weg moest, niet de eerste. De 2e had namelijk in TMF gemoeten. :z

Verder is er schijnbaar niet genoeg animo voor :? Toch leek het mij niet echt een slecht idee. (in elk geval niet zo slecht als het onderklokken van je proc. Sick Nick ;) )

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium dacht eigenlijk meer aan zoiets als Transmeta.... :)
Pagina: 1