Apple Onderwijskorting in Londen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Morgen ben ik in Londen, en nu vraag ik me af of ik bij de Apple Store in Regent Street daar een macbook met onderwijskorting kan kopen (op vertoon van studentenpas en legitimatie uiteraard). Heeft iemand daar ervaring mee?

• cyntax
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Een kennis van mij heeft een tijdje geleden een Macbook Pro daar gekocht met onderwijs korting, als je maar je schoolpas laat zien, dan krijg je gewoon de +- 8% korting. Daar doen ze in het algemeen niet moeilijk over.

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
In de VS heb ik een aantal jaar geleden geprobeerd om een MacBook Pro voor mijn vriendin te kopen, alleen daar kreeg ik geen korting. Studentenkorting was alleen geldig voor inwonenden van het land, die daar ook studeerden. :)

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 22:48

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Toen ik naar mijn lokale Apple store ging moesten ze codes van mijn studentenkaart intoetsen voordat ze de korting konden geven. Maar wie weet is er een speciale manier om buitenlandse studenten korting te geven.

/edit, lokaal houdt in de Apple store in Cambridge, UK

[ Voor 12% gewijzigd door swtimmer op 14-02-2013 21:20 ]

• Kurkentrekker
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ok, ik ga het er gewoon op wagen. Mits ze maar een versie hebben liggen met een normaal US International toetsenbord. Bedankt!