Aantal (grens)controles Duitsland opgevoerd?

Pagina: 1
Acties:

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
Al een jaar of twee passeer ik regelmatig de grensovergang bij Arnhem richting Duitsland. Dat ging in principe altijd goed, maar nu ben ik in twee weken al twee keer aangehouden; een keer door de Zoll en een keer door een de Polizei (in burger). Zoll was 150km Duitsland in, Polizei was 50km over de grens. Beide keren zat ik alleen in de auto, misschien op een 'vreemd' tijdstip (rond 15:00). Ik heb geen opvallende (in negatieve zin) auto.

Is dit nu twee keer pech, of is het aantal controles opgevoerd? Ik heb niks bij me aan verkeerde spullen, maar het kost tijd en zeker de heren van de Zoll zijn zeer grondig in hun doorzoekingen van de auto... Iemand een idee?

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-07 20:25

-tom-562

Oliesjeik

Mss 2x pech gewoon.
Wat voor een auto rij je :P

Vaak bu'j te bang!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:38
Hyundai i10

• Ugchel
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Ugchel

Speeding home

Topicstarter
Neen, punto; niks opvallends...

A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Bekend met statistiek?

Gewoon toeval waarschijnlijk.
en wees blij dat het 2x is, ken er een die werd elke week minimaal 2x gestopt. Leuk als je naar je werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 15:49

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Jojk schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:40:
[...]

Neen, punto; niks opvallends...
Blijkbaar wel. Ik rij ook Punto en ben een tijd geleden ook voor het eerst staande gehouden door de Zoll. Was al ergens in de buurt van Hannover richting Berlijn.
Hele auto werd doorzocht, ze waren duidelijk op zoek naar drugs.

Ik denk dat het gewoon toeval is. En als het rustiger is op de weg ben je sneller aan de beurt natuurlijk.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:40

GaMeOvEr

Is een hork.

Iedereen weet dat nederlands kenteken + punto = heul veul wiet!

Ofzo. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35872

Gisteren ook aangehouden bij Dortmundt. (A1).
Gewoon routine, en misschien pakken ze buitenlanders eerder? Misschien omdat hier gelijk geld te halen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:54
Enige tijd geleden is daar iemand overvallen / van zijn auto beroofd door personen in een burgerauto die zich voordeden als Duitse politie. Ik zou in elk geval niet zomaar buiten de bebouwde kom stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
biobak schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:37:
Enige tijd geleden is daar iemand overvallen / van zijn auto beroofd door personen in een burgerauto die zich voordeden als Duitse politie. Ik zou in elk geval niet zomaar buiten de bebouwde kom stoppen.
Lol, heb ik vroeger een keer gehad in NL er reed een Mazda 626 heel irritant achter mij op een gegeven moment zette hij een blauw zwaailichtje op het dashboard, ik dacht het zal wel dus reed door.
Maar uiteindelijk ging hij voor me rijden, kwam een bordje uit de hoeddenplank omhoog met stop politie.
Hij was knap uit zijn humeur. Maar inderdaad, je moet het wel zeker weten :)
Pagina: 1