Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Anti glans screen protector

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

• MegaTech
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-01-2023
Hallo Mensen

Dit is mijn eerste topic dus ik vindt het wel spannend.

Voor school heb ik dit jaar samen met mij project groep de opdracht gekregen om een eigen bedrijf te starten. Hier gingen we enthousiast mee aan de gang en we vonden al snel een product (anti glans screen protectors).
We ging deze importeren uit China en zijn ze nu aan het verkopen via onze site: screenyou.nl.

Maar nu komt het lastige ik ben bezig met de marketing en vroeg me af of jullie nog tips hadden. Wat ik al heb.
- advertentie op marktplaats
- Posters bij mij in school
- Dit topic;)
- De website
- Facebook (https://www.facebook.com/ScreenYou.nl)

Maar ik vindt het lastig om te bedenken wat nu!

Ik hoop op wat goede reacties en tips.

PS: wat vinden jullie van ons product zouden jullie het gebruiken.

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-11 21:56
Ik denk dat mensen die dit zoeken via Google al op heel veel site's terechtkomen. Wat jullie zouden kunnen doen is een extra service aanbieden waarmee jullie je onderscheiden tov andere webshops. Bijvoorbeeld:

- een doekje meeleveren om stof en vette vingers van het scherm weg te halen.
- Een filmpje plaatsen waarop je laat zien hoe je de protector het beste kunt plaatsen.

In het begin zul je het moeten hebben van mond op mond reclame. Later kom je ook hoger in zoekresultaten etc.

PS: Ik heb wel interesse

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit is een hardwaresubforum. Hier vind je engineers, niet marketeers.

Sowieso:
Het algemeen beleid #quickstart

Eigen inzet ontbreekt hier nogal. Huiswerkvragen mogen op GoT wel, maar we stellen er dezelfde voorwaarden als aan andere topics. Daarom gaat dit topic dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.