Ik heb een google Nexus 7 tablet (android 4.2) waarmee ik mijn verlichting schakel (arduino).
Deze hangt aan de muur en moet altijd aanstaan, zodat ik direct de verlichting kan schakelen zonder eerst het aan knopje moet drukken en de schermbeveiliging eraf moet halen.
De settings die ik kan vinden in de telefoon zijn :
Automatisch vergrendelen (5 sec tot 30 minuten)
Instellingen - Weergave - Slaapstand (15 seconden tot 30 min).
Als ik google zie ik mensen die de optie "nooit" hebben bij slaapstand, maar waarschijnlijk is dit in andere android versie. Ik heb gezocht op google en kan geen app vinden die dit voor me doet.
Kan iemand mij vertellen of er een manier is om voor elkaar te krijgen mijn display altijd aan te laten staan ?
Het liefst wil ik mijn tablet niet rootten.
Deze hangt aan de muur en moet altijd aanstaan, zodat ik direct de verlichting kan schakelen zonder eerst het aan knopje moet drukken en de schermbeveiliging eraf moet halen.
De settings die ik kan vinden in de telefoon zijn :
Automatisch vergrendelen (5 sec tot 30 minuten)
Instellingen - Weergave - Slaapstand (15 seconden tot 30 min).
Als ik google zie ik mensen die de optie "nooit" hebben bij slaapstand, maar waarschijnlijk is dit in andere android versie. Ik heb gezocht op google en kan geen app vinden die dit voor me doet.
Kan iemand mij vertellen of er een manier is om voor elkaar te krijgen mijn display altijd aan te laten staan ?
Het liefst wil ik mijn tablet niet rootten.