Hallo mede tweakers,
Aangezien er blijkbaar niemand op XDA is die me kan helpen plaats ik mijn vraag/probleem hier even.
Kort door de bocht: mijn Desire HD BLIJFT in de veilige modus opstarten.
Hier mijn post op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2145173
Ik zal hem ook even 'wat uitgebreider' in het Nederlands neerzetten:
Maandag heb ik m'n telefoon opnieuw opgestart nadat deze bleef hangen.
Uit ging het toestel wel maar toen niet meer aan, een groen ledje ging branden en de telefoon trilde 5x , paar keer geprobeerd de accu eruit te halen en weer aanzetten maar alleen maar het groene ledje en 5x trillen.
Toen heb ik maar de accu eruit gehaald en ben gaan slapen.
De volgende morgen de accu weer in het toestel gedaan , hij starte op maar alleen in de safe-mode.
Toen merkte ik dat mijn volume-omlaag knop niks meer deed, nu weet ik dat een telefoon in safe-mode gaat voor volumedown+power dus ik dacht dat m'n volume knop vast zat.
Telefoon open gemaakt en het knopje na gekeken maar deze was perfect in orde.
Telefoon weer in elkaar gestopt en aangezet maar weer hetzelfde resultaat.
Daarna vanalles geprobeerd, de volumeknopper verwarmd, starten zonder sim en SD, nieuwe rom geflashed (aangezien ik mijn DHD geroot heb) , ook de stock software geflashed. Niks helpt
Nu ben ik bij het punt gekomen dat ik m'n toestel weer S-ON wil maken echter lukt dit niet aangezien hij bij een bepaald punt vast loop / niet verder gaat.
Weet iemand wat ik nog kan doen?
Alvast bedankt!
EDIT: Elke keer als ik m'n telefoon opstart start hij op de HBOOT, misschien heeft iemand er wat aan.
Aangezien er blijkbaar niemand op XDA is die me kan helpen plaats ik mijn vraag/probleem hier even.
Kort door de bocht: mijn Desire HD BLIJFT in de veilige modus opstarten.
Hier mijn post op XDA: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2145173
Ik zal hem ook even 'wat uitgebreider' in het Nederlands neerzetten:
Maandag heb ik m'n telefoon opnieuw opgestart nadat deze bleef hangen.
Uit ging het toestel wel maar toen niet meer aan, een groen ledje ging branden en de telefoon trilde 5x , paar keer geprobeerd de accu eruit te halen en weer aanzetten maar alleen maar het groene ledje en 5x trillen.
Toen heb ik maar de accu eruit gehaald en ben gaan slapen.
De volgende morgen de accu weer in het toestel gedaan , hij starte op maar alleen in de safe-mode.
Toen merkte ik dat mijn volume-omlaag knop niks meer deed, nu weet ik dat een telefoon in safe-mode gaat voor volumedown+power dus ik dacht dat m'n volume knop vast zat.
Telefoon open gemaakt en het knopje na gekeken maar deze was perfect in orde.
Telefoon weer in elkaar gestopt en aangezet maar weer hetzelfde resultaat.
Daarna vanalles geprobeerd, de volumeknopper verwarmd, starten zonder sim en SD, nieuwe rom geflashed (aangezien ik mijn DHD geroot heb) , ook de stock software geflashed. Niks helpt
Nu ben ik bij het punt gekomen dat ik m'n toestel weer S-ON wil maken echter lukt dit niet aangezien hij bij een bepaald punt vast loop / niet verder gaat.
Weet iemand wat ik nog kan doen?
Alvast bedankt!
EDIT: Elke keer als ik m'n telefoon opstart start hij op de HBOOT, misschien heeft iemand er wat aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Vinny1994 op 14-02-2013 02:15 ]