Wat voegt eigenlijk het nut toe van twee knoppen in de bovenbalk van het forum die nagenoeg hetzelfde doen. "Myreact" en "Mijn topics"?
Je Myreact heeft een avatar, aantal posts, posts per dag gemiddelde, notepad, eerste topics uit je favoriete fora (instelbaar), de huidige actieve topics, je pushmessages en je 'post history'.
Die Post History is hetzelfde als het tabje 'Mijn topics' met de extra mogelijkheid topics waarin je gereageerd hebt uit je posthistory te verwijderen (de lijstweergave zonder filter).
En het belangrijkste verschil, ik kan jouw Post History zien (iig de subfora die overeenkomen voor onze rechtensets), maar we kunnen niet elkaars myreact zien (ivm ingestelde custom fora, aantallen actieve topics en natuurlijk de pushmessages).
Zet beide pagina's eens in tabs naast elkaar open en klik heen en weer, zou ook wat duidelijkheid moeten geven. En duik je Forum Voorkeuren eens in en kijk wat je allemaal in kunt stellen
Die Post History is hetzelfde als het tabje 'Mijn topics' met de extra mogelijkheid topics waarin je gereageerd hebt uit je posthistory te verwijderen (de lijstweergave zonder filter).
En het belangrijkste verschil, ik kan jouw Post History zien (iig de subfora die overeenkomen voor onze rechtensets), maar we kunnen niet elkaars myreact zien (ivm ingestelde custom fora, aantallen actieve topics en natuurlijk de pushmessages).
Zet beide pagina's eens in tabs naast elkaar open en klik heen en weer, zou ook wat duidelijkheid moeten geven. En duik je Forum Voorkeuren eens in en kijk wat je allemaal in kunt stellen
Verwijderd
Ik zie ook nog steeds het nut niet van de extra tab. Ik zie het nut wel in van mijn topics maar daar kom ik ook via myreact. Daar heb ik ook gewoon een overzicht van mijn topics en klik ik daarop dan kom ik bij het extra tabblad.
Waarom dan die hele fuzz is om die tab is mij totaal onduidelijk.