Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Creative] Sound Blaster Audigyz ZS

Pagina: 1
Acties:

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11 10:45
Vandaag was ik bezig met een ouwe pc en kwam daar deze kaart tegen.
Heb hem vervolgens in me Windows 7 x64 pc gezet maar krijg geen geluid uit me kaart...

Heb deze drivers van de fabrikant gebruikt:
Versie: 2.18.0017
http://support.creative.c...me=Audigy%202%20ZS&page=0

In hardware word hij wel herkend alleen de Creative game port word niet herkend in Windows 7 x64.

Nu heb ik al lopen googleen maar kom er niet echt uit...

Is er hier iemand die hetzelfde probleem heeft gehad of weet hoe je dit op zou kunnen lossen?

• thibai
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-11 21:50
Door alleen al wat te lezen kom je al ver...
Ik kijk even naar de pagina waar je me zelf naartoe stuurt.

Wat zie ik daar dan toch staan onder known issues:
Gameport is not supported in Windows 7, Windows Vista and Windows XP Professional x64 Edition.

• Point.Flare
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-11 10:36

Point.Flare

Reverse-Forward Engineer

Schakel de game-port eens uit via Apparaatbeheer ( Run: devmgmt.msc ) en kijk eens wat hij dan doet

Verwijderd

En kijk in de geluids config welk apparaat er is geselecteerd voor de output!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 15:38

Fordox

00101010

creative met ouwe kaarten en nieuwere OS'en is niet echt de beste combinatie ter wereld. daarom ligt mijn soundblaster ZS2 ook al een tijd op de plank ;)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Chris89 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 23:21:
Heb hem vervolgens in me Windows 7 x64 pc gezet maar krijg geen geluid uit me kaart...

In hardware word hij wel herkend alleen de Creative game port word niet herkend in Windows 7 x64.
Beide hebben waarschijnlijk niets met elkaar te maken, de gamepoort van mijn Audigy 2 ZS Platinum wordt ook niet herkend, maar kaartje zelf doet verder prima onder 7x64. Op een klein bugje na dan.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1