Hallo allemaal, mijn computer heeft zijn beste tijd gehad dus ik ben van plan om snel een nieuwe computer te kopen. Meerdere mensen op tweakers en vrienden hebben mij aangeraden om een PC te laten samenstellen zodat de PC zeker voldoet aan mijn eisen.
Ik heb gister al een topic gemaakt voor een kant en klaar desktop maar dat mag blijkbaar niet, vandaar dat ik dus advies vraag over het samenstellen van een goedkope desktop.
Ik woon in Eindhoven dus dan lijkt 4launch mij de beste optie. Zercom en PCstraat vallen af omdat mijn broer daar stage heeft gelopen en dat ik daar weinig positieve feedback over heb gekregen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Simpele spellen zoals WoW, COD en dat soort spellen.. het moet wel in HD zijn. en Adobe after effects moet er op kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 Euro is een mooi budget denk ik, als het kan goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee eigenlijk niet, ik was van plan om een nieuw beeldscherm te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Sinds ik op de zolder zit en een internet kabel van beneden naar boven trekken geen optie is zou een goede netwerk kaart een optie zijn, of misschien een alternatief maar daar weten jullie meer van af. Andere eisen staan bij de andere vragen.
Graag ook Windows 7 in plaats van Windows 8.
Hopelijk kunnen jullie mij goed een advies geven
Ik heb gister al een topic gemaakt voor een kant en klaar desktop maar dat mag blijkbaar niet, vandaar dat ik dus advies vraag over het samenstellen van een goedkope desktop.
Ik woon in Eindhoven dus dan lijkt 4launch mij de beste optie. Zercom en PCstraat vallen af omdat mijn broer daar stage heeft gelopen en dat ik daar weinig positieve feedback over heb gekregen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Simpele spellen zoals WoW, COD en dat soort spellen.. het moet wel in HD zijn. en Adobe after effects moet er op kunnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500 Euro is een mooi budget denk ik, als het kan goedkoper.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee eigenlijk niet, ik was van plan om een nieuw beeldscherm te kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Sinds ik op de zolder zit en een internet kabel van beneden naar boven trekken geen optie is zou een goede netwerk kaart een optie zijn, of misschien een alternatief maar daar weten jullie meer van af. Andere eisen staan bij de andere vragen.
Graag ook Windows 7 in plaats van Windows 8.
Hopelijk kunnen jullie mij goed een advies geven