Angelo NL / Global Cargo VTC
Dan moet je ze toch nog aan hebben staan.
make sure it saves.
Kan ook wel andere dingen bedenken, maar aangezien we hier op tweakers zitten denk ik zomaar dat je die dingen al geprobeert/gezien hebt.
make sure it saves.
Kan ook wel andere dingen bedenken, maar aangezien we hier op tweakers zitten denk ik zomaar dat je die dingen al geprobeert/gezien hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Noenie op 13-02-2013 21:41 ]
Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler
Ik heb geen idee hoe ik assist verder kan uitzetten.Noenie schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:41:
Dan moet je ze toch nog aan hebben staan.
make sure it saves.
in de game op de moeilijkste settings gezet en nog steeds krijg ik assist. wordt er nogal moe van.
Je moet force feedback lager zetten, Dirt 3 was met mijn G25 eerst ook niet te doen. Heeft niets met assists te maken.
Heb dit met NFS Shift ook gehad, kon onmogelijk een rechte lijn rijden bij 80km/h, stuur trok alle kanten uit
Heb dit met NFS Shift ook gehad, kon onmogelijk een rechte lijn rijden bij 80km/h, stuur trok alle kanten uit
Heb je wel de Logitech Profiler geinstalleerd? Die moet je hebben als je een G25/27 gebruikt.
---RAWE CEEK!!!---
Ja heb ik, ik ga nu de feedback naar 25% verlagenNoFearCreations schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:55:
Heb je wel de Logitech Profiler geinstalleerd? Die moet je hebben als je een G25/27 gebruikt.
Even zoeken in het DiRT3 topic levert anders ook gewoon de nodige resultaten op om eventueel custom settings in te stellen.
Bedankt ik had dit niet verwacht Door de force feedback te verlagen naar 25% en zelfs in game zo laag te zetten (als test op 10% gezet) en het rijden ging 100% beter.FastFred schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 21:54:
Je moet force feedback lager zetten, Dirt 3 was met mijn G25 eerst ook niet te doen. Heeft niets met assists te maken.
Nog even wennen aan het slippen en tegensturen met een stuurwiel ipv met de controller vroeger
zelfs op easy mode heb ik nu moeite om te winnen, terwijl ik met de controlle altijd te makkelijk is.
Kwestie van veel racen met een stuur
Pagina: 1