Ja, de titel says it all. Soms renderd Safari de tweakers pagina vreemd, heb het nog maar een paar keer meegemaakt (volgens mij enkel nog maar in de nieuwe layout) (het lijkt wel wat op 'artifacts' oid van een GPU).
Bij het refreshen of gaan naar een andere pagina heb je dezelfde kriebels, ook scrollen op de pagina lost het niet op). Enkel als ik de browser kill en weer opnieuw start is het weg. Misschien is het iets bij mij (aangezien killen het probleem lijkt op te lossen) maar ik ben het nog niet bij een andere website tegenkomen. Misschien zijn er andere OSX-ers die dit ook hebben gezien en ik toch niet alleen ben

Andere browsers op mijn mac vertonen dit probleem trouwens niet.
Bij het refreshen of gaan naar een andere pagina heb je dezelfde kriebels, ook scrollen op de pagina lost het niet op). Enkel als ik de browser kill en weer opnieuw start is het weg. Misschien is het iets bij mij (aangezien killen het probleem lijkt op te lossen) maar ik ben het nog niet bij een andere website tegenkomen. Misschien zijn er andere OSX-ers die dit ook hebben gezien en ik toch niet alleen ben

Andere browsers op mijn mac vertonen dit probleem trouwens niet.
[ Voor 3% gewijzigd door ZpAz op 13-02-2013 21:03 ]
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF