Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-08-2022
Op mijn Windows 8 pc merk ik bij het opstarten iets vreemds. Het bios scherm, Windows laad icoontje ed worden allemaal netjes geladen, echter bij het inlogscherm gaat het beeld knipperen. Je ziet enkel de muis en hoort het laad geluid van Windows. De schermen blijven knipperen (zwart) en enkel de muis is zichtbaar...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-07 17:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Proberen in veilige modus op te starten ? shift + f8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaOrange
Nope werkt helaas ook niet...

Anoniem: 91626

Wanneer druk je precies deze toets combinatie. Dit moet na de BIOS en voor het Windows logo in beeld komt. Test anders een Ubuntu OS CDtje of Instaleer Windows opnieuw.

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 11:24

nAffie

...

Meerdere schermen aangesloten, bijvoorbeeld je TV, die toevallig op een andere input staat ingesteld? Het wil nog eens gebeuren dat Windows deze opeens als de main display ziet, dus daar ook het loginscherm weergeeft.

meh.

• SpaOrange
Anoniem: 91626 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 01:05:
Wanneer druk je precies deze toets combinatie. Dit moet na de BIOS en voor het Windows logo in beeld komt. Test anders een Ubuntu OS CDtje of Instaleer Windows opnieuw.
Deze toets combinatie druk ik in nadat het BIOS laadscherm is geweest. Echter verschijnt er geen advanced startup screen... het opnieuw installeren is geen optie, aangezien de cd-drive naar de knoppen is. Grandioze combinatie :|
Pagina: 1