Ervaringen Envirofone?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-09 12:33
Hoi mede-GoT'ers!

Een dikke 2 weken geleden heb ik m'n telefoon opgestuurd naar Envirofone (Samsung Nexus S), hopend op een leuke vergoeding voor een telefoon die ik toch nooit meer gebruik. Helaas blijkt de werkelijkheid tot dusver minder mooi. Telefoon netjes verzonden, en sindsdien NIETS. Volgens mijn account is mijn verkoop "verlopen", aan de telefoon krijg ik niet samenhangende verhalen dat de telefoon nog onderweg-zou-kunnen-zijn-maar-er-eigenlijk-allang-had-moeten-zijn en via e-mail voorlopig helemaal geen reactie.

Iemand een idee of ik nog iets kan doen? Of dien ik de telefoon maar als verloren te beschouwen en Envirofone STERK af te raden bij jullie mede-tweakers? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:50

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Dat soort geld voor iets toesturen sites en instanties vertrouw ik sowieso niet.
Hetzelfde geld voor goud voor geld gelul en al die andere producten voor geld dingen.

Ik denk dat je hem als verloren kan beschouwen en je hem uiteindelijk beter in had kunnen leveren bij telefoonwinkel om naar afrika verstuurd te worden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:07

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Check even Iemand ervaring met je telefoon verkopen aan Cash 4 Mobile ? daar staat wel wat info over envirofone :)

[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 13-02-2013 16:19 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Rubman schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:16:
Dat soort geld voor iets toesturen sites en instanties vertrouw ik sowieso niet.
Hetzelfde geld voor goud voor geld gelul en al die andere producten voor geld dingen.

Ik denk dat je hem als verloren kan beschouwen en je hem uiteindelijk beter in had kunnen leveren bij telefoonwinkel om naar afrika verstuurd te worden.
En op basis van wat? Als een bedrijf betrouwbaar is, waarom is het niet te vertrouwen? De andere kant op doen we het toch ook (geld toesturen in ruil voor een product)?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik dit topic lees brengt me plots op idee om dit met mijn oude mobiel ook te doen, maar blijkbaar geeft men maar € 50,85 voor mijn HTC Sensation die nieuw bijna € 400 koste, dus zelf tweedehands verkopen zal ten alle tijden meer opleveren.

Maar als ik zie dat ze maar € 50 geven dan ga ik niet eens in zee met zo'n bedrijf, maar was het overwegen waard.

Als ik hem ergens kon inleveren en direct cash kreeg dan zou ik misschien doen, maar eerst opsturen en dan pas cash dat zou ik nooit doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:27:
Nu ik dit topic lees brengt me plots op idee om dit met mijn oude mobiel ook te doen, maar blijkbaar geeft men maar € 50,85 voor mijn HTC Sensation die nieuw bijna € 400 koste, dus zelf tweedehands verkopen zal ten alle tijden meer opleveren.

Maar als ik zie dat ze maar € 50 geven dan ga ik niet eens in zee met zo'n bedrijf, maar was het overwegen waard.

Als ik hem ergens kon inleveren en direct cash kreeg dan zou ik misschien doen, maar eerst opsturen en dan pas cash dat zou ik nooit doen.
Je kan bij mediamarkt inleveren en direct cash ontvangen.
Er zijn meer winkels die dat doen. Werken samen met sites als envorifone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:39:
[...]

Je kan bij mediamarkt inleveren en direct cash ontvangen.
Er zijn meer winkels die dat doen. Werken samen met sites als envorifone.
Ja das waar, maar ook als die me € 90 zouden geven, dan krijg ik er nog meer voor als ik hem tweedehands verkoop.

Dus dat is alleen handige voor snelle geld en als de verkoop te lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zero_cool89
  • Laatst online: 26-08 03:53
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:44:
[...]

Ja das waar, maar ook als die me € 90 zouden geven, dan krijg ik er nog meer voor als ik hem tweedehands verkoop.

Dus dat is alleen handige voor snelle geld en als de verkoop te lang duurt.
Je snapt toch wel dat een bedrijf niet meer kan bieden voor een 2e hands telefoon dan op marktplaats ?

Waar zit hun winst anders ?

Het gaat bij dit soort bedrijven om het gemak voor de verkoper. Geen "geleur aan deuren" om je telefoon te verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zero_cool89 schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 16:49:
[...]

Je snapt toch wel dat een bedrijf niet meer kan bieden voor een 2e hands telefoon dan op marktplaats ?

Waar zit hun winst anders ?

Het gaat bij dit soort bedrijven om het gemak voor de verkoper. Geen "geleur aan deuren" om je telefoon te verkopen..
Ja dat snap ik, maar € 50 is echt belachelijk weinig, want je kunt hem nog altijd makkelijk zelf voor meer verkopen en dan zou je met € 100 nog goedkoop zijn ook en hem zeer snel verkocht hebben, maar dan kies ik de easy way.

The hardway is toch wat hogere in zetten, veel minder waard worden die mobieltjes toch niet.

• RatedR
Momenteel heerst er volledige radio-stilte vanuit Envirofone, misschien hopen ze dat ik 't opgeef ofzo.. Dikke afrader in ieder geval! Geen Envirofone meer voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is de telefoon wel bij Envirofone aangekomen? Zij kunnen vrij weinig voor je doen als het pakket überhaupt niet bij ze is aangekomen. Via track&trace kunnen achterhalen of het echt is aangekomen?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
Inmiddels reactie! Kreeg van de customer care via e-mail te horen dat de telefoon "aangekomen" (lees: gevonden) is. Ook hebben ze toegezegd het bedrag asap over te maken, ik ben benieuwd. Op de website staat de status van de verkoop nogsteeds op "verlopen". Maar er is in ieder geval een sprankje hoop dat 't toch nog goed komt ;). Heel elegant was 't niet, maar als ik nu alsnog m'n geld krijg is het in ieder geval netjes afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat is mooi, dan zal er bij ontvangst iets mis gegaan zijn. Fijn dat ze het nu gaan oplossen :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RatedR
Nou, het geld staat op m'n rekening. Proces verliep niet zoals beloofd (verre van) maar is uiteindelijk allemaal goedgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-10 14:29
Bij mij liep het ook niet geweldig, stuurde een werkende telefoon op en ze classificeerde het als niet werkende en kreeg dus niks.
Hebben ze later na veel gedoe aangepast maar echt iets opleveren doet het niet (was mijn verwachting overigens ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-10 14:00

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Bij mijn vriendin ging alles prima.
Ik was van plan de site eerst te checken maar ze had alles al op de post gedaan.

Maandag - Telefoon was opgestuurd..
Dinsdag - Mailtje van aankomst.
Donderdag - Had ze het geld op haar rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10 17:15

tomic

Smexylittlebabe!

Bij mij ging net als Armageddon_2k's vriendin alles perfect.
Nokia N95 8GB - Betaling uitgevoerd € 97,19

Wat na ongeveer 1 week.

Toch maar een weblog?

Pagina: 1