Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[V&A veiling, Bug] Startbod wordt gereset bij aanpassing ad

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11 11:27
Heren,

Bij het plaatsen van 4 advertenties ben ik tegen het probleem aangelopen dat bij het aanpassen van de advertentie zelf de startprijs van de veiling op 0 euro gezet wordt. Hier voor is eerder al een topic geweest waarin gesteld werd dat het probleem opgelost zou zijn wat dus niet het geval is. Dit topic is echter gesloten wat dan ook de reden is een nieuw topic te starten. Het probleem is te herproduceren aangezien ik het bij meerdere advertenties gehad heb, welke overigens verwijderd zijn omdat ik ze opnieuw geplaatst heb met het juiste startbod.

Hierbij tevens het verzoek om deze advertenties weer te mogen actieveren met het juiste startbod, geen 0 euro dus, zonder dat ze verwijderd worden. Mocht ik hier voor bij iemand anders moeten zijn dan hoor ik het graag en zal ik met hem/haar contact opnemen.

Als ik verder kan helpen hoor ik het graag :)

Het betreffende topic is: [bug] \[V&A] Wijzigen advertentiete zet veiling op €0

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Vervelend dat de bug weer terug is. We doen deze week een release waarmee ik hoop het probleem te hebben opgelost. Ik wacht dat even af, als deze hardnekkige bug toch blijft bestaan maak ik er weer even een ticket voor aan. Excuses voor het ongemak!

Bedankt voor je hulpvaardigheid! De snelste manier is de advertenties even opnieuw aan te maken.

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
We hebben vandaag de release gedaan, heb je het probleem nog steeds of is het verholpen?

• Mosaics.Ruled
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-11 11:27
Bedankt voor het werk aan de oplossing! :)

Ik kan nu een oude advertentie her-activeren en deze zonder dat de veiling op 0 euro komt te staan aanpassen. Ook met een nieuwe advertentie werkt het weer goed, good work! :)

• Maite de Jong

Maite de Jong

Online Product Manager
Goed te horen! Dan sluit ik dit topic.

Dit topic is gesloten.