hoe krijg ik Dune2000 in hogere res? ik speel volgens mij nu op 640x480, hoe kan ik dit veranderen naar 800x600 of 1024x768?
Moet je toch echt eerst beter hardware kopen, want op die bak draait het echt niet 
Heb spel niet, maar zelfde makers als C&C (wist jij natuurlijk ook) maar denk ergens in een ini file.(dune.ini of zo. )
Heb spel niet, maar zelfde makers als C&C (wist jij natuurlijk ook) maar denk ergens in een ini file.(dune.ini of zo. )
Verwijderd
Ik dacht dat er in het spel, of in het startmenu of wat dan ook wel een optie was om de resolutie te verhogen hoor
Verwijderd
Volgens mij is de resolutie hard-coded in het spel, onveranderbaar dus. Tiberian Sun en Red Alert 2 (compleet andere engine) kun je wel in hogere resolutie spelen door een .INI aan te passen, maar C&C, RA1 en D2k niet.
De resolutie is zelfs 640x400, extra laag dus. Het enige wat je qua graphics in kan stellen (ook in het startmenu) is 8- of 16-bits kleuren.
De resolutie is zelfs 640x400, extra laag dus. Het enige wat je qua graphics in kan stellen (ook in het startmenu) is 8- of 16-bits kleuren.
Ik heb het in TBS en RA2 inderdaad wel zo voor elkaar gekregen. Bedankt in ieder geval, dan kan ik stoppen met zoeken.