Prestashop: Minimale hoeveelheid per product

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024
Hallo,

Ik ben op dit moment bezig met een ondersteunende webshop voor mijn onderneming. Hier kunnen bestaande klanten vervangende artikelen bestellen.

Ik heb echter mooie prijzen gekregen van mijn leveranciers als ik gewoon per doos bestel (zakelijke klanten dus geen probleem). Ik heb dit ook netjes vermeld bij alle producten, alleen nu ken ik mensen wel een beetje en weet ik dus ook dat er een hoop mensen daar gewoon overheen gaan lezen en toch de producten per stuk bestellen.

Is er een mogelijkheid om bijv. alleen bestellingen per 20st te kunnen plaatsen? Ik ben helemaal niet in Prestashop en heb dus ook echt geen idee hoe ik dit zou kunnen aanpassen.

Wat nog mooier zou zijn is dat prestashop gewoon de bestellingen direct afrond op 20 tallen (of 25 of 15 afhankelijk van het product.

De shop is:
*niet relevant ;) *

Dit is echt het laatste dat ik aan de shop moet doen voor hij richting mijn klanten kan worden gecommuniceerd.

Alvast bedankt voor de hulp!!

[ Voor 3% gewijzigd door NMe op 15-02-2013 13:58 ]

Never really found a place that I call home...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-04 10:47
Is dat geen vraag die je bij de supportdesk van Prestashop kwijt kunt? Lijkt mij een logische eerste stap.

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
Staat op de supportdesk, alleen die zeggen dat er een stock movement functie moet zijn die je van 1 naar 20 kan veranderen. Bij mij product edit functie zit deze optie er niet, welllicht door de Nederlandse vertaling of een nieuwe versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Biedt gewoon een pakket van 20st aan, met de prijs per 20st? 1 pakket bestellen = 20 items ontvangen?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dummiedoosje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-03 12:55
Een nieuw product toevoegen in je shop met als titel bijvoorbeeld Grootverpakking 20 stuks ....... voor de prijs van: en in de beschrijving niet de korting t.o.v. een los product vergeten te vermelden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
Lastige is dat als ik ze bijv. op Kelkoo wil gaan zetten ik dus niet mee kan concurreren op de losse prijzen markt. Vandaar dat ik eigenlijk wil dat ze de hoeveelheid op moment van aankopen pas naar 20st gaan veranderen en initieel de prijs per stuk weergeven.

Dus bijv. iemand besteld er 18 dat het dan 20 wordt. Liefst met een waarschuwing.

Als het ech tniet mogelijk is dan moet ik ze idd per 20 gaan aanbieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:37

Dido

heforshe

Dus je wilt met een stuksprijs gaan adverteren die niet klopt?

Ik zou me als klant achter de oren krabben bij dat soort praktijken.

Als ik iets denk te kopen voor prijs x/stuk, en ik blijk er dan meteen 20 af te moeten nemen, dan komt dat op mij, als argeloze consument, over als misleidend.

Maar goed, ik ken jouw branche niet :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
Stuksprijs klopt wel, ze verkopen alleen per doos :) Maar ik zal wel eens gaan kijken wat de prijs is als ik ze per stuk verkoop en dan met Wholesale kortingen werken. Dat is wellicht dan de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181502

PS 1.5.

Catalogus> Producten> Bewerken - Tab Hoeveelheden daar kan je minimale hoeveelheid instellen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• har0
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-02-2022
Prestashop 1.5.3:
Artikel selekteren (aanklikken, dan links Hoeveelheden, dan onderop de pagina:
Afbeeldingslocatie: http://allemaal.org//hoeveelheid-artikel.png
Pagina: 1