Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Beste GoT,

Ik heb al twee maanden een nieuwe laptop (Asus n56vz). Ik ben er zeer tevreden over, maar af en toe heb ik een probleem bij het surfen op het internet.
Als ik bijvoorbeeld in de pricewatch een voorselectie wil maken op basis van prijs, dan kan ik de schuifbalk niet verschuiven. Ik kan enkel klikken op de getallen die eronder staan en zo de prijs aanpassen, maar niet door te verschuiven (zoals het op andere computers wel werkt).

Dit is een van de vele voorbeelden die ik kan geven. Een ander (misschien duidelijker) voorbeeld is wanneer ik op de site van Rock Werchter ga, dat ik op geen enkele link kan klikken.

Momenteel werk ik met Chrome, maar ik heb het ook al in Mozilla Firefox getest met hetzelfde resultaat. IE 64 bit geeft hetzelfde probleem, maar in IE 32 bit heb ik geen van bovenstaande problemen.

Heeft iemand een idee om dit (toch wel vervelende) probleem op te lossen?

Avast bedankt!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Staat Javascripting aan en heb je alle updates van OS en browsers geinstalleerd?

Welk OS en heb je adblockers? Zo ja: schakel die uit en check.

Wat heb je aan beveiliging/filters: malware/virusscan, firewall, etc?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jorben
Javascript staat aan, alle updates zijn geïnstalleerd (browser, javascript, OS).

Ik draai windows 7 64 bit.

In Chrome gebruik ik AdBlock Plus, maar heb deze al eens verwijderd, zonder resultaat. In Mozilla Firefox en IE gebruik ik geen adblockers. Hier kan het denk ik niet aan liggen.

Ik gebruik de laatste versie van Kaspersky Internet Security en omdat ik nog eens wou dubbelchecken of er geen malware op mijn pc staat heb ik Malwarebytes Anti-Malware geïnstalleerd en laten scannen (maar die vond niets). De adblocker van Kaspersky staat volledig uit.

Ik vind het vooral merkwaardig dat in de 32 bit versie van IE wél alles werkt en in de 64 bit versie niet.

• jorben
Ik heb even een filmpje op youtube geplaatst, zodat het probleem duidelijk wordt.

De link: http://www.youtube.com/wa...TK2qCvto&feature=youtu.be