Ik heb een p2-350@400 loop er stabiel met soft fsb krijg ik hem op 490 is ook er stabiel alleen niet voor lang aangezien ik een temp probleem krijg. Mijn vraag is hoe kan ik nu mijn processor verder koelen ik heb nameljk een in a box geval. En weet niet niet hoe ik verder moet want wil wel de 150 mhz fsb halen if possible. Zijn er mischien handleiding voor hoe de box te verwijderen?
Verwijderd
ja zo en staat er al op tweakers.net, ff in het archief kijken... en als je goed wilt koelen, zou ik een Alpha aanraden, www.oc-shop.nl http://more.at/hardware
ik heb laatst de box van mijn pII350 afgehaald. Het is niet moeilijk maar vereist wel lef omdat je veel kracht moet zetten. De box zit zo in elkaar: aan de print waar de proc op zit zit aan de ene kant een metalen plaat (op de processor) aan de andere kant zit een plastic omhulsel wat op 4 of 8 plaatsen aan de print van de processor zit. Deze plastic doos kun je er gewoon af trekken, als je dat tenminste met genoeg kracht doet. ik heb zelf flink met een grote schroevendraaier gewrikt en toen kwam de doos er na hard trekken wel af. Hoe de metalen plaat eraf moest heb ik niet gekeken, ik wou alleen weten wat er nou precies in de doos zat 
na het er weer op drukken van de doos deed de proc het nog prima.
oh ja, de heatsink kan van de metalen plaat af door de 4 inbusboutjes eruit te draaien. Deze zitten echter wel zwaar vast, dus doe het alleen met een inbussleutel die echt past, niet met een schroevendraaier of zo.
na het er weer op drukken van de doos deed de proc het nog prima.
oh ja, de heatsink kan van de metalen plaat af door de 4 inbusboutjes eruit te draaien. Deze zitten echter wel zwaar vast, dus doe het alleen met een inbussleutel die echt past, niet met een schroevendraaier of zo.
Ik heb een duidelijke handlieding bij the techzone gevonden, compleet met pics etc. Ik weet het precieze adres alleen niet meer, maar ik kan ze wel ff e-mailen als je dat wilt.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Oh als je dat wilt doen. Likt me onzettend gaaf. Het is ook wel nodig aangezien de omgevings temp. steeds hoger wordt dus ook mijn processor. Nodig wat meer koeling nodig.
wat is de Url van techzone?
wat is de Url van techzone?
FSB laten lopen op 150Mhz zou ik niet wagen, de PCI en AGP worden te heet, vooral als je een AGP videokaart hebt moet je uitkijken, ik zou die dan ook extra koelen
Oh die AGp en pci kaarten vallen best wel mee de aantal mhz waar de agp en pci sloten op draaien is nog dik onder de 40 mhz. En die van mijn haalt de 150 fsb wel alleen maar voor 30 seconden net genoeg voor een koetje bencmark
. Maar toen was de buiten temp wel wat koeler. PS waar kan ik de handleiding op tweakers.net vinden heb gezocht maar ik kon niks vinden
Pagina: 1