[iPad] Glasplaat reparatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZGaro
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-02-2024
Goedendag,

Even een vraag. Mijn Ipad 3 is op een hoek gevallen en de glasplaat is kapot. Nu heeft een reparateur de hoeken terug gebogen en de glasplaat gemaakt. Nu is al 4 keer het geval dat de glasplaat na 2 a 3 dagen begint los te laten.De reparateur heeft dit nog nooit eerder gezien en heeft de Ipad al 3 keer zelf opnieuw geplakt en een 3e partij hem ook laten plakken en zelfs nu laat het scherm weer los. Ik krijg het geld voor de reparatie netjes terug alleen nu is de vraag, hoe verder?

Heeft iemand hier ervaringen mee en kan mij vertellen wat ik verder voor stappen kan ondernemen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-06 17:39
Ik repareer zelf regelmatig ipads en heb in het verleden ook gehad dat de glasplaat loskomt.

Uitendelijk, met gebruik van de juiste lijmstrips en met het goed verwijderen van de oude lijmresten met speciale reiniger heb ik hier geen problemen mee gehad.

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:28
Ik moet ook van die plakstrips hebben. Na veel gepier het scherm vervangen. Maar er waren geen strips meegeleverd en de oude zijn helaas verrot eruit gekomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-06 22:29
Ik heb tijdens mijn vakantie mijn Ipad 4 laten vallen. De glasplaat is nu in een heleboel kleine stukken gebroken. Ik heb bij Amac gevraagd wat de kosten voor reparatie zijn: ongeveer 300 euro :( Zij geven aan dat ook de LCD vervangen moet worden omdat Apple alleen glasplaat+scherm levert. Nu zie ik op marktplaats ook wel 'bedrijven' die tussen de 100 en 200 euro alleen de glasplaat kunnen vervangen. Ik krijg alleen de indruk dat de afkomst van de onderdelen niet helemaal pluis is.

Heeft er iemand ervaringen met het laten repareren van ipads?

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

vandijk schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:18:
Heeft er iemand ervaringen met het laten repareren van ipads?
Ik zie hier een user posten die ipads repareert (post 2), zou hem een DM sturen.

Maar het lijkt me dat dit door je reiskostenverzekering wel gedekt wordt als het tijdens de vakantie was? Of je inboedelverzekering?

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 26-06-2013 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
Reisverzekering betaald inderdaad (minus eigenrisico). Maar ik heb ook nog andere iOS devices die gerepareerd moeten worden.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:16
vandijk schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:21:
Reisverzekering betaald inderdaad (minus eigenrisico). Maar ik heb ook nog andere iOS devices die gerepareerd moeten worden.
Dacht je toen je iPad gevallen was: 'Dan kan de rest er ook wel achteraan?' :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
CuBras schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:24:
[...]

Dacht je toen je iPad gevallen was: 'Dan kan de rest er ook wel achteraan?' :X
>:) ... Nee hoor, Ik heb een iphone 3g met een wifi en accu probleempje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 13:50
Het geheim is de juiste tape + de juiste lijm.
daarnaast is het onzin wat amac zegt want je dient het lcd vast te schroeven dus kan het niet als 1 worden geleverd. Als je mij 300 euro geeft zorg ik ervoor dat als ik de oude ipad mag hebben dat jij een gloednieuwe krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandijk
lvrijn schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:01:
Het geheim is de juiste tape + de juiste lijm.
daarnaast is het onzin wat amac zegt want je dient het lcd vast te schroeven dus kan het niet als 1 worden geleverd. Als je mij 300 euro geeft zorg ik ervoor dat als ik de oude ipad mag hebben dat jij een gloednieuwe krijgt.
Klinkt als een interessante deal. Krijg ik een rekening?
Zeker na het gesprek dat ik zojuist had met A-Mac. Zij doen geen reparaties (meer) aan Ipads. Ik wacht even het verhaal van de reisverzekering af ivm het switchen van repareren naar vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie07
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-06 01:03
vandijk schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:50:
[...]

Klinkt als een interessante deal. Krijg ik een rekening?
Zeker na het gesprek dat ik zojuist had met A-Mac. Zij doen geen reparaties (meer) aan Ipads. Ik wacht even het verhaal van de reisverzekering af ivm het switchen van repareren naar vervangen.
De gsmdokter uit Rotterdam doet het voor €200,- , maar als je het echt goedkoop wilt, kan je hem ook zelf vervangen voor €40,-. Bestel het scherm dan op www.dx.com, maar als je een snellere verzendtijd wilt, kan je ook kijken naar brapa.com (helaas wel wat duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:40
APR's repareren geen iPads. Die gaan naar een ASP (Authorized Service Provider) waar ze omgeruild worden voor nieuwe of refurbished (indien voorradig) iPads. Prijs is dan ongeveer nieuwprijs -20/25%. Bij Apple idem dito, zelfs bij een defecte home-button of aan/uit-knop.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Pagina: 1