Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f_blom
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-01-2023
Goedendag.

Ik ben nu al een tijdje bezig met het zoeken naar een nieuwe muis. Maar ik kan eigenlijk niet veel vinden. ;(
De reden dat ik een nieuwe muis wil kopen is omdat mijn huidige muis problemen heeft met scrollen.

De eisen die ik stel aan een nieuwe muis zijn niet veel:
- een forward en backward button aan de zijkant van de muis
- een prijs van maximaal 40 euro

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het vinden van een nieuwe muis. Of misschien weet iemand wel een goede muis.

Groeten Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-06 12:20
Zowel de Logitech G400 als de G500 zijn prima muizen :) ;
pricewatch: Logitech G400 Gaming Mouse
pricewatch: Logitech G500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:59
Ik gebruik nog altijd de Logitech MX518, dus de opvolger daarvan: de G400 lijkt mij idd een prima keuze.

[ Voor 5% gewijzigd door DeBaroN op 13-02-2013 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-05 09:24
Ik gebruik al jaren logitech muizen. Zowel bedraad als draadloos en trackball. Kwaliteit is goed en als je de pricewatch laat selecteren op Logitech met een pricerange van 0 tot 45 euro kom je er genoeg tegen, De reeds genoemde G400 en G500 staan hoog in de lijst met een goede score.

offtopic: Ik ga er maar even vanuit dat je de pricewatch nog niet gebruikt had, want anders had je hetzelfde gevonden als burlok en mijzelf. Een tip voor de volgende keer: gebruik de pricewatch eerst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 15:06
De MX518 of G400 zijn inderdaad een prima keus. Ik gebruik zelf ook niet anders.

Zwak punt van Logitech muizen blijft overigens wel het snoer. Die wordt na een aantal jaar slecht (heb dit met zowel mijn MX500 als MX518 gehad) waardoor de muis soms wegvalt. Maar Logitech levert hier prima garantie op.

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 13-02-2013 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unimatrix zero
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-07 00:47
Zoek niet verder!

Logitech Wireless Marathon Mouse M705.

pricewatch: Logitech Wireless Marathon Mouse M705

De beste muis, punt.

Ik gebruik zelf trouwens de Touch Mouse T400. Alleen deze heeft geen forward/back knop.

pricewatch: Logitech T400 Zone Touch Mouse (Zwart)

Je hoopt dat iemand je kan helpen met het vinden van een nieuwe muis.. Moet er dan iemand met je mee naar de mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
http://www.alternate.nl/h...7&utm_source=tweakers.net

Na jarenlang tig muizen te proberen blijft mijn voorkeur deze. Voorheen had ik vele dure modellen logitech, en onlangs een Roccat Kone (Welke prima beviel, maar net buiten de garantie kuren begon te tonen). Laat je niet afschrikken door Sharkoon of de lage prijs. Tweakers reviews pagina:

pricewatch: Sharkoon FireGlider

Tweakers heeft alleen het plaatje met die rare print erop, alternate verkoopt bijvoorbeeld de zwarte. Gewoon een hele dikke muis met voldoende knoppen, en net (verstelbaar) gewicht en een hele fijne sensor. G400 vind ik persoonlijk veel te licht, G500 is hele fijne muis, maar ik vind de sharkoon prettiger en het scheelt nog centjes. Voor mij 1 van de juweeltjes die voor een budget prijs te halen valt.

succes.

[ Voor 3% gewijzigd door Foritain op 13-02-2013 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burakius
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-12-2024
Zelf heb ik de pricewatch: Logitech G400 Gaming Mouse en het is echt een heerlijke muis moet ik zeggen. Het is niet een speciale gaming muis, maar het ligt iig bij mij zeer goed in de hand. Heeft dpi aanpasknopjes (je hoeft niks te installeren daarvoor) en de terug en voor knopjes liggen op de perfecte plek voor mijn vingers.

Enige commentaar op deze muis die ik heb is dat het draadje aan het uiteinde los begon te komen, ik heb daar nu tape omheen gedaan. Maar goed dat komt meer door mij denk ik, gezien ik het vaak meeneem naar andere plekken en in het process het draadje heb vernachelt.

edit: ik zie dat anderen ook problemen hebben met het snoer.

[ Voor 4% gewijzigd door Burakius op 13-02-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f_blom
Mensen.

Bedankt voor jullie bijdrage en tips. Als ik alle muisen bekijk denk ik dat ik een keuze ga maken uit de volgende muisen:

- Logitech Wireless Marathon Mouse M705
- Logitech G500
- Sharkoon FireGlider

Ik zal het jullie laten weten als ik een muis heb gekocht

@unimatrix zero :
"Je hoopt dat iemand je kan helpen met het vinden van een nieuwe muis.. Moet er dan iemand met je mee naar de mediamarkt?"
Dit was niet zo bedoelt, sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebastiaanW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-05-2024
Ik zelf ben een groot liefhebber van de intelli 3.0 van microsoft. Goedkoop en goed.

FX 6300 @ 4.2 Ghz - 6870HD - Asrock 970 extreme4 - 600 watt - 1TB - 2 x 4gb 1333 mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f_blom
Mensen

ik heb uiteindelijk de Logitech Wireless Marathon Mouse M705 gekocht.

Bedankt voor jullie reacites
Pagina: 1